Tainele Universului și ale Spiritului sunt dezvăluite doar celui care le caută în mod sincer, cu o inimă curată ! FAZA CURENTA A LUNII
Username:   Password:  Auto Login    
 RegisterRegister 
It is currently 20.9.2020, 11:13
All times are UTC + 3 Hours
Fi binevenit calatorule !
View Post  Topic: "Marea Evanghelie a lui Ioan - volumul 3 - Jakob Lorber" 
Author Message
Acustic
Milenar
Milenar


PostPosted: 1.2.2011, 01:56    Post subject: Capitolul 68 - Despre raporturile sexuale lipsite de iubire care tocmai de aceea sunt nelegiuite Reply with quote

Capitolul 68
Despre raporturile sexuale lipsite de iubire care tocmai de aceea sunt nelegiuite

1. (Domnul): “Dacă însă un bărbat holtei sau unul deja însurat se desfrânează, fără a iubi, cu nevasta durdulie a vecinului său, fără știrea acestuia, atunci aceasta reprezintă o preacurvie rușinoasă. O asemenea muiere care nu iubește se dovedește a fi atunci de fapt o desfrânată, iar bărbații care nu o iubesc și preacurvesc cu ea sunt și ei niște desfrânați, care nu vor intra nicicând în împărăția Domnului, fiindcă atunci dezmățul lor le mistuie aproape tot ceea ce este bun în sufletul lor și ucide în toți cei care fac aceasta ceea ce este spiritual.

2. Și tocmai de aceea, un astfel de dezmăț nici nu este cu nimic mai bun decât adulterul propriu-zis, ba de cele mai multe ori este chiar mult mai rău. Căci în spatele unui adulter în care cei doi se iubesc pot exista uneori diferite situații care sunt de natură să anuleze nelegiuirea respectivă și pe care un judecător le poate lua în seamă. În cazul dezmățului însă, deoarece lipsește iubirea, nu există nicicând circumstanțe atenuante care să poată fi luate în seamă, căci aici acționează pur și simplu patima scabroasă a desfrâului, care la o judecată nu merită nici un fel de considerație.

3. O femeie care nu iubește și care se lasă ademenită la o asemenea faptă, fără a avea o motivație oarecum justificată, este doar o mare ușuratică și ea nu merită nici un fel de considerație. Căci slăbiciunea ei nu constituie în asemenea cazuri nici o scuză, întrucât orice femeie care iubește poate dobândi în felul acesta o întărire sufletească suficientă prin încrederea ei desăvârșită în Dumnezeu. Dar și mai rea este acea femeie care, fără a iubi, îi ademenește chiar ea pe bărbați, prinzându-i în plasa ei de sexualitate ușuratică, pentru a se desfrâna apoi cu aceștia în lipsa bărbatului ei care o iubește!

4. De aceeași ticăloșie rușinoasă dă însă dovadă și un holtei care nu iubește, ba chiar de una și mai mare dă dovadă dacă nu iubește și este însurat, atunci când, fără a le iubi deloc, el le atrage pe acele femei care nu-l iubesc pentru a se desfrâna cu ele în taină, iar la sfârșitul dezmățului el le plătește pentru fapta lor. Căci, în primul rând, un asemenea bărbat care nu iubește îndeamnă femeile care nici ele nu iubesc la o necredință rușinoasă, iar în al doilea rând, procedând astfel, el le distruge aproape complet afectivitatea și, în felul acesta, el le pustiește sufletește asemenea unei furtuni năprasnice care nimicește ogoarele, ca în ele să nu mai poată fi plantată niciodată cu folos vreo sămânță.

5. În aceeași categorie intră însă și holteiul sau bărbatul însurat care, fără a iubi deloc pe vreuna dintre ele, aduce la el fete care nu iubesc, pentru ca să se desfrâneze cu ele contra unei sume de bani; și oricare fată care, fără a iubi, se vinde astfel este în aceeași măsură o prostituată întocmai ca și femeia măritată care, fără a iubi deloc, își dă trupul unui bărbat pentru bani sau pentru alte cadouri de nu contează ce fel.

6. Fetele tinere care iubesc ar trebui să fie harnice și muncitoare, și atunci, dacă ele vor iubi un bărbat, nu vor avea niciodată motiv să spună că perversitatea le-a determinat să facă astfel de lucruri, Căci oricărui bărbat cumsecade care iubește îi place foarte mult o fată harnică și muncitoare și, dacă ea îl va iubi și va fi foarte bună la suflet, atunci el nu o va lăsa niciodată să îndure vreo nevoie. Iar dacă vreun stăpân oarecare este un om zgârcit și dur, ei bine, atunci ea n-are decât să lase slujba respectivă și să-și caute o alta. Și sigur nu va fi deloc greu pentru o fată afectuoasă, harnică și iubitoare de muncă să-și găsească o slujbă bună, unde ea nu va avea de suferit de nici o lipsă!

7. Cel mai rău însă va fi - mai devreme sau mai târziu - de aceia care, fără a iubi deloc, fac tot ceea ce le stă în putință să corupă prin desfrâu asemenea fete iubitoare, bune și harnice sau chiar fecioare pure, încă nedezvoltate, cu ajutorul a tot felul de cadouri. Căci într-adevăr, astfel de bărbați care nu iubesc deloc, fie ei holtei sau însurați, sunt precum niște lupi turbați care sunt îmbrăcați în blană de oaie și atunci ei își vor primi fără îndoială pedeapsa cuvenită!

8. Cel care, fără a iubi deloc, ia însă cu de-a sila o copilă sau o fată tânără, sau chiar o femeie în toată firea, acela va fi judecat chiar aici, pe pământ! Indiferent dacă siluirea pe care o face se datorează forței brațelor sale sau ademenirii viclene cu daruri foarte scumpe, atunci nu există nici o diferență în gravitatea ticăloșiei. Atunci când nu iubești, nici cuvintele măiestre sau folosirea unor substanțe naturale cu putere magică de tulburare a simțurilor, datorită cărora fata sau femeia se lasă în aparență de bunăvoie la discreția poftelor desfrânate ale bărbatului care nu o iubește, nu atenuează cu nimic păcatul acesta, nici măcar atunci când din desfrâul acela chiar s-ar zămisli într-adevăr un rod (prunc). Căci o asemenea procreare lipsită de iubire nu s-a realizat atunci din vrerea ambelor părți și nu contribuie prin urmare în nici un fel la atenuarea ticăloșiei.

9. De cea mai mare ticăloșie se face însă vinovat acela care, fiind pedofil, pângărește astfel băieții tineri sau, fără a iubi, murdărește cu scurgerea sămânței sale alte membre sau părți ale corpului femeiesc decât cele care au fost destinate de Dumnezeu pentru aceasta, sau chiar se cuplează (sexual) cu animale. Asemenea criminali desfrânați trebuie să fie eliminați pentru totdeauna din orice societate omenească.

10. Firește că la judecarea unor asemenea ticăloșii trebuie totuși să se țină întotdeauna seama de nivelul de înțelegere pe care îl are un asemenea dezmățat sau o asemenea dezmățată; și, totodată, trebuie să se constate de asemenea dacă omul respectiv care este atât de dezmățat nu este cumva posedat de vreunul dintre spiritele acelea rele (diavoli sau demoni), care, fiind nebănuite, îl îndeamnă la un așa desfrâu. În primul caz, comunitatea este aceea care, urgent, trebuie să aibă grijă ca un astfel de om mai incult să ajungă în arest, unde el trebuie să fie disciplinat asemenea unui copil corupt, până când el va deveni, în final, un alt om. Căci de îndată ce omul, prin înfrânarea constantă a sexualității, își va învinge complet (PRIN CONTINENȚĂ AMOROASĂ) natura animalică a cărnii sale, iar astfel mintea lui se va limpezi, el va începe după aceea să ducă o viață mai curată și nu va mai decădea așa ușor înapoi în sfera instinctelor sale înlănțuitoare, animalice. În cel de al doilea caz, adică în cazul posedării, un astfel de desfrânat trebuie de asemenea să fie băgat după gratii, căci astfel de oameni care sunt perverși trebuie să fie îndepărtați cât mai grabnic din rândurile comunității umane, din cauza necazurilor foarte mari pe care ei le produc.

11. Odată ce astfel de oameni se vor afla sub pază, se va putea apoi trece la vindecarea lor prin intermediul postului sistematic și prin rugăciuni care vor fi rostite asupra lor în numele lui Dumnezeu. De îndată Ce ei s-au vindecat complet și se va constata că au scăpat cu totul de turbarea lor necurată, abia atunci ei trebuie să fie puși din nou în libertate.”
_________________
La început a fost Cuvântul ! Cuvântul sau Sunetul Primordial !
 

Style:  
Search:
Fii binevenit călătorule ! Tainele Cerului și ale Universului îți sunt pregătite. Cere și ți se va da ! Bate și ți se va deschide ! Caută și vei găsi !