Tainele Universului și ale Spiritului sunt dezvăluite doar celui care le caută în mod sincer, cu o inimă curată ! FAZA CURENTA A LUNII
Username:   Password:  Auto Login    
 RegisterRegister 
It is currently 24.4.2024, 19:47
All times are UTC + 3 Hours
Fi binevenit calatorule !
View Post  Topic: "Textele biblice si sensul lor tainic - Dicteu Divin prin Jakob Lorber" 
Author Message
Hoper
Initiator
Initiator


PostPosted: 16.6.2019, 14:14    Post subject: Capitolul 29 Reply with quote

Capitolul 29
„Și (demonii) L-au rugat, zicând: Trimite-ne pe noi în porci, ca să intrăm în ei.” (Marcu 5, 12)
9 februarie 1844, seara

1. „Și (demonii) L-au rugat, zicând: Trimite-ne pe noi în porci, ca să intrăm în ei.”

2. V-am spus deja odată că în toate faptele Mele se găsesc tainele ascunse ale existenței Mele în trup pe pământ, deoarece am pus cuvintele Mele la înțelegerea oricui, dar nu tot așa stau lucrurile cu faptele Mele. Pe acestea, nici chiar frații Mei nu le-au înțeles, înainte să vină Duhul Sfânt asupra lor; și atunci când ei au înțeles, tot Duhul Sfânt le-a spus că nu trebuie să arate nimănui semnificația profundă a faptelor, pentru că lumea nu va putea niciodată să o înțeleagă.

3. La fel stau lucrurile și cu acest fapt! Dacă Eu aș vrea să vă demonstrez pe deplin semnificația cea mai profundă, atunci voi ar trebui să scrieți de trei ori pe toată suprafața pământului, ca să fiți gata numai cu introducerea. Dar pentru semnificația principală a acestui fapt, chiar și un întreg ținut solar ar avea prea puțin spațiu pentru a cuprinde toate cărțile care s-ar scrie despre aceasta. De aici, desigur, puteți deduce ce se află în spatele acestui fapt.

4. Dacă s-a spus deja despre un cuvânt că se aseamănă unui bob de grâu care este semănat în pământ și rodește înmulțit, ce se poate spune atunci despre o reală faptă a lui Dumnezeu? Pentru că există o diferență între „Dumnezeu a spus: Să fie!” și ceea ce a urmat „Și a fost”.

5. Pentru ca voi să vă puteți face o vagă idee despre dimensiunile unei astfel de fapte, Eu vă voi arăta în curând.

6. De ce oare Domnul îl întreabă pe demon, cum îl cheamă, de vreme ce Atotștiitorul știa sigur că în acest om posedat nu se afla doar un demon, ci o întreagă legiune? Sigur că Domnul nu a întrebat aceasta pentru că vroia să afle numele acestor spirite malefice; totuși, de ce a întrebat?

7. El a întrebat pentru a vesti acestor demoni cine este El; pentru că se înțelege mai ușor calitatea unei ființe din întrebare, decât din răspuns. Întrebați un nebun, iar el poate să vă dea un răspuns care vă va stupefia, însă dacă vă întreabă nebunul ceva, voi veți înțelege imediat întrebarea sa. În cele spirituale, acesta este singurul mod de a se recunoaște, prin întrebare și astfel nici Domnul nu a întrebat pentru a primi un răspuns, ci pentru a-i face pe demoni să recunoască, în acest mod spiritual, cine este El.

8. Cunoașteți și voi situații asemănătoare și ați putut vedea și așa-numiți somnambuli. Pentru că dacă întrebați un somnambul, întrebarea voastră nu are scopul de a afla ceva de la el, ci acela de a-l descoperi și de a-l cerceta lăuntric, iar lipsa pe care ați descoperit-o în voi este întregită prin activitatea vieții lui.

9. Această modalitate este, ce-i drept, doar o treaptă intermediară între o întrebare pur lumească și una pur spirituală; totuși, ea are în sine caracterul spiritual, pentru cel ce gândește mai profund.

10. Deci această întrebare pe care Domnul o adresează demonilor este ca și cum El ar fi spus: „Priviți-Mă! Slăbiciunea Mea este că nu se află nimic rău în Mine!”

11. Iar demonii zăresc această sfântă slăbiciune și curând recunosc în Domnul veșnicia, iar apoi ei spun: „Noi suntem o legiune!” Prin aceasta, ei nu dau numărul lor, ci arată într-un mod spiritual în fața celei mai mari purități a lui Dumnezeu că răul lor se găsește într-o cantitate enormă.

12. Puritatea Domnului Însuși îi obligă însă să plece din fața Sa. Dar cei răi zăresc îndurarea divină în mijlocul purității divine și se adresează acesteia. În această clipă, ei se refugiază în umilință și cer adăpost în porci, așa cum se potrivește caracterului lor malefic; iar îndurarea Domnului le acordă ceea ce ei cer din această umilință.

13. Însă atunci când ei intră în porci, abia atunci se trezește din nou trufia, ascunsă în fața Domnului, iar ei împing porcii în mare, ca să-i înece.

14. Astfel arată acest tablou. Dar cine este acest om posedat? Acest om posedat este chiar lumea; în aceasta se află această legiune de demoni, așa cum apare ea în acest om.

15. Domnul vine cu Cuvântul Său în această lume posedată. Lumea vrea să se elibereze de acest chin tainic, iar Domnul eliberează lumea. Dar funcțiunea ei vitală interioară este mai malefică în starea sa liberă decât atunci când era închisă.

16. Atunci când ea este închisă, ea se plânge de constrângere și chin; dar când Eu o eliberez, activitatea ei intră în porci și se aruncă în marea osândei. Oamenii ceva mai buni ai lumii acesteia caută să Mă îndepărteze de la sine, pentru că Eu nu consimt la lucrarea lor lumească.

17. Dar demonii care intră în porci sunt filfizonii, epicurienii, desfrânații, înșelătorii și tot felul de intriganți și farsori. Dacă voi vreți să vedeți în lume acești porci, de toate culorile, ce se aruncă în mare, atunci mergeți în capitalele cele mai mari; acolo veți găsi turme mari din aceștia, care seamănă în toate scenele vieții cu cei din Evanghelie. Și aceștia au în ei o mare legiune; ei sunt posedați de cei mai necurați demoni, iar aceștia îi împing și pe ei în marea osândei sigure.

18. Iată, aceasta este semnificația acestei fapte evanghelice a Domnului, care vă este utilă dacă o recunoașteți. Dar că în spatele acestei semnificații se află și o alta, mult mai extinsă și mult mai profundă, nu mai trebuie demonstrat a doua oară. Mai întâi, pentru că niciodată nu ați putea să o înțelegeți, iar apoi, pentru că aceasta nu v-ar fi de folos, ci doar v-ar dăuna.

19. De aceea, mulțumiți-vă cu aceasta; pentru că infinitul este prea mare, numărul de creaturi cuprins de acesta este infinit, iar menirea lor este adesea de neînțeles. De asemenea, este imposibil să înțelegeți cum posedatul reprezintă întreaga creație materială, iar posesiunea sa reprezintă vechea captivitate! Acest posedat se odihnește în morminte și este rău peste măsură; priviți numărul infinit al mormintelor din nemărginire! (N.Tr. - aici se referă la întreaga creație materială)

20. Dar destul despre aceasta! Pentru voi, în lumea pământească, nu este vremea să înțelegeți acest lucru în profunzime. Atenție la primul sens, acesta să vă fie de folos! Amin.
_________________
Posted image may have been reduced in size. Click image to view fullscreen.
 

Style:  
Search:
Fii binevenit călătorule ! Tainele Cerului și ale Universului îți sunt pregătite. Cere și ți se va da ! Bate și ți se va deschide ! Caută și vei găsi !