Tainele Universului și ale Spiritului sunt dezvăluite doar celui care le caută în mod sincer, cu o inimă curată ! FAZA CURENTA A LUNII
Username:   Password:  Auto Login    
 RegisterRegister 
It is currently 24.4.2024, 13:45
All times are UTC + 3 Hours
Fi binevenit calatorule !
Motorul cu apa


Users browsing this topic: 0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests
Registered Users: None


View previous topic Tell A FriendPrintable versionDownload TopicPrivate MessagesRefresh page View next topic
Author Message
Home
Discipol
Discipol

Home is offline

Joined: 24 Mar 2005
Member: #22
Posts: 96
Country Flag: Romania
Style: subSilver (582)
Medals: None
Groups:
Topic icon
Motorul cu apa
Reply to topic Reply with quote Go to the bottom
PostPosted: 24.10.2009, 13:35 View PostDownload Post

Motorul cu apa


Pentru cei pasionați de mecanica auto, oferim în cele ce urmează modul în care se poate transforma automobilul dvs. pentru a funcționa cu apă. Planul este simplu: veți construi și instala un sistem ieftin alternativ pentru a face ca motorul cu combustie internă al vehiculului dvs. să funcționeze cu apă, folosind componente care se găsesc în magazinele de specialitate sau la un atelier service auto.

Sistemul convertește apa obișnuită în hidrogen și oxigen, și apoi arde hidrogenul cu ajutorul oxigenului în interiorul motorului (în locul benzinei).

Acest mini-sistem funcționează foarte bine cu dotările obișnuite ale oricărui automobil, și se conecteaza la carburator cu garnituri și tuburi care se găsesc în magazine.

Veți instala un rezervor pentru apă facut dintr-un bidon de plastic, un circuit electronic de control, o cameră de reacție, o adaptare presurizată pentru carburator, și trei indicatoare (măsurătoare) și apoi le veți conecta la carburator.

Simplitatea constă în faptul că este un sistem de tip "la cerere" care nu necesită stocarea pretențioasa a hidrogenului (care este întâlnită la rachete). Hidrogenul este creat doar atunci când este nevoie de el pentru a "hrăni" motorul. Cu o simplă apăsare pe pedala de accelerație, creați instantaneu mai mult hidrogen gazos pentru consumul imediat din motor. Cantitatea de hidrogen variază prompt după cum apăsați pe accelerație. Motorul va funcționa cu apă, la fel ca pe benzină.

Și dacă tot aveți de ales, ce alegeți? Apa sau benzina?

La ce performanțe să vă așteptați? Instalat și reglat corespunzător, sistemul modificat va funcționa mai rece decât cel pe benzină, si la o putere ceva mai mare. Consumul de apă se va situa între 0,8 și 5,2 litri la 100 de km, în funcție de priceperea dvs. în a regla sistemul.

Dacă aveți aptitudini mecanice sau sunteți pasionat de mecanică auto, puteti face chiar dvs. aceste modificări (deși noi vă recomandăm un specialist), mai ales dacă aveți o mașină de tip vechi, cu motor simplu (cum este Dacia 1300). Dacă însă aveți un motor cu injecție, este mai bine să cereți sfatul unui mecanic autorizat în astfel de motoare, pentru că sistemul mai necesită un adaptor special, de tipul celui folosit la motoarele transformate să funcționeze cu GPL. Vă reamintim că hidrogenul consumat de motor nu este stocat sub presiune, ci este fabricat instantaneu, la cerere.

Ce impact asupra mediului ambiant va avea motorul cu apă? Va produce vapori de apă și oxigen pur. De aceea, este un motor curat, care nu murdărește mediul (precum cel cu benzină). În plus, veți contribui la îmbogățirea cu oxigen a atmosferei noastre. Și nu este de neglijat interesul evident pe care-l vor manifesta cei din jurul dvs.

Trebuie să specificăm că acesta nu este un motor cu aburi (ca la clasicele locomotive). Temperaturile și presiunile înalte nu se folosesc în acest tip de motor. Acesta rămâne un motor cu combustie internă care arde hidrogen și evacuează vapori de apă și oxigen, ca produse secundare de ardere.

Un lucru foarte important: benzina nu este necesară, ci doar opțională.

Benzină sau apă?

Benzina conține o foarte mare energie termochimică, dar apa are și mai multă. Puțini dintre noi știm că așa-numita combustie internă este, de fapt, un proces de tip "termo-vapori", adică nu se folosește lichid în funcționare. Cea mai mare parte a benzinei dintrun sistem cu combustie internă se consumă (prin încălzire și apoi ardere) în convertorul catalitic, după ce a "scăpat" cu bine din camerele de ardere ale motorului. Asta înseamnă că majoritatea combustibilului pe care-l plătim atât de scump se "duce pe apa sâmbetei" în procesul care ține sub control combustia efectivă. Este doar un mod defectuos și foarte poluant care risipește potențialul combustibilului.

Posted image may have been reduced in size. Click image to view fullscreen.Cum funcționează? Simplu

Chiar incredibil de simplu. Apa este pompată atât cât este necesar pentru a menține un nivel corespunzător în camera de ardere. Electrozii sunt alimentați cu un curent pulsant de 0,5 - 5 Amperi care transformă apa (prin electroliză) în hidrogen și oxigen:

2(H2O) => 2H2 + O2

Când presiunea atinge un nivel suficient, întoarceți cheia și porniți. Apăsați pe pedala de accelerație și transmiteți și mai mult curent către electrozi, care vor produce și mai mult hidrogen pentru a alimenta cilindrii motorului.

Privit in ansamblu, energia gratuită vine din apă, folosită întrun sistem deschis, pentru că energia latentă (potențiala) din apă este suficientă pentru a pune în mișcare motorul și, deci, alternatorul, care produce curentul necesar electrolizei apei. Alternatorul este destul de eficient pentru a asigura consumuri de curent suficient de mari (10 - 20 Amperi), inclusiv curentul (mic) necesar pentru a genera hidrogen. Nu vă trebuie baterii suplimentare.

Pas cu pas

În documentul atașat, aveți îndrumările pas cu pas pentru a duce la bun sfârșit transformarea sistemului. Pe scurt, iată ce aveți de făcut:

Instalați indicatorul de temperatură al cilindrului (CHT) și măsurați intervalul de temperatură la care lucrează motorul (cu benzina) înainte de transformare, pentru comparația ulterioară. Indicatorul CHT clasic funcționează pe baza unui termocuplu și nu necesită alimentare electrică.
Construiți circuitul electronic de control (controller) și verificați apoi că obțineți pulsuri corecte de curent.
Construiți camera de reacție și testați-o folosind controller-ul (fără presiune).
Instalați pe mașină rezervorul de apă, controller-ul, camera de reacție și garniturile de presiune.
Porniți motorul și reglați circuitul de control pentru a obține o bună performanță.
Instalați valvele de oțel inoxidabil și acoperiți pistoanele și cilindrii cu un strat ceramic.
Acoperiți sistemul de evacuare a gazelor cu un strat ceramic (în afară de convertorul catalitic), sau lăsați sistemul să ruginească și apoi înlocuiți-l cu un altul făcut din oțel inoxidabil.

Necesar de materiale

Rezervor de apă cu pompă și senzor de nivel;
Circuitul electronic de control, conductori (fire) electrice, conectori, și rășină epoxy;
Camera de reacție cu electrozi și garnituri;
Tub flexibil de oțel inoxidabil cu diametrul de 10 mm, garnituri și cleme;
Kit de garnituri tip pentru carburator (vapori-presiune);
Indicatoare de presiune, nivel și CHT;
Valve de oțel inoxidabil;
Joncțiune de cupru;
Tratament de acoperire ceramică pentru cilindri și pistoane;
Ansamblu de evacuare din oțel inoxidabil sau cel clasic acoperit cu un strat ceramic.
Unelte

În afară de cele obișnuite și evidente (șurubelnițe, chei, mașină de găurit, etc), mai aveți nevoie de un aparat de măsură a curentului (ampermetru/voltmetru) și de un osciloscop.

Documentul arată în detaliu exact ce trebuie să faceți, pas cu pas. Succes!

Sursa: http://aim.active.ws

ATENTIE! Active Information Media nu poate fi făcută responsabilă pentru eventualele neplăceri apărute în timpul construirii sau folosirii motorului cu apă. Decizia de construire a motorului cu apă vă aparține în totalitate, asumându-vă toate riscurile care pot apare. Vă sfătuim să apelați la ajutorul unui specialist.
Back to top See my Info
Display posts from previous:   
   Board Index
   -> Spiritualitatea în diferite contexte, Știința și Spiritualitatea
View previous topic Tell A FriendPrintable versionDownload TopicPrivate MessagesRefresh page View next topic

Page 1 of 1  [ 1 Posts ]
 


Jump to:   
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot post attachments in this forum
You cannot download attachments in this forum

Style:  
Search:
Fii binevenit călătorule ! Tainele Cerului și ale Universului îți sunt pregătite. Cere și ți se va da ! Bate și ți se va deschide ! Caută și vei găsi !