Tainele Universului și ale Spiritului sunt dezvăluite doar celui care le caută în mod sincer, cu o inimă curată ! FAZA CURENTA A LUNII
Username:   Password:  Auto Login    
 RegisterRegister 
It is currently 18.4.2024, 03:37
All times are UTC + 3 Hours
Fi binevenit calatorule !
Cuvântul lui Dumnezeu - despre Jakob Lorber


Users browsing this topic: 0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests
Registered Users: None


View previous topic Tell A FriendPrintable versionDownload TopicPrivate MessagesRefresh page View next topic
Author Message
Unique
Gazda
Gazda

Unique is offline

Joined: 13 Feb 2005
Member: #2
Posts: 359
Country Flag: Romania
Style: subSilver (582)
Medals: None
Groups:
Topic icon
Cuvântul lui Dumnezeu - despre Jakob Lorber
Reply to topic Reply with quote Go to the bottom
PostPosted: 7.10.2007, 06:28 View PostDownload Post

Cuvântul lui Dumnezeu

Dialogul tainic al omului cu Dumnezeu, ar trebui să fie o realitate vie și incontestabilă. În această direcție există nenumărate mărturii cu privire la stările extatice ale unor mari înțelepți, sfinți și profeți pe care aceștia le trăiau atunci când pur și simplu vorbeau în mod lăuntric cu Tatăl Ceresc. În lumina acestor exemple intuim că de fapt, fiecare dintre noi putem comunica într-un mod tainic în intimitatea ființei noastre cu Dumnezeu Tatăl. Aici noi nu ne referim doar la un banal monolog interior și imaginar, ci la o conversație tainică, reală și vie în care noi îi vorbim lui Dumnezeu Tatăl, iar El efectiv ne răspunde. Fără îndoială că aproape fiecare om, în momentele cele mai dificile ale vieții sale, s-a adresat lui Dumnezeu în speranța obținerii unui ajutor divin. Fiecare ființă umană a primit de la Dumnezeu Tatăl posibilitatea de a comunica cu El. În ultimă instanță putem spune că întreaga noastră existență, fie că știm, fie că nu știm, fie că vrem, fie că nu vrem, este un continuu dialog tăcut și cel mai adesea inconștient cu Dumnezeu , iar prin acest miracol, cel mai adesea nebănuit al vieții, aproape toate creaturile îi oferă, clipă de clipă lui Dumnezeu "rugăciunea" Universului.

Iubirea frenetică este forța esențială care Îl poate îndupleca pe Dumnezeu Tatăl să răspundă aproape instantaneu apelurilor noastre sincere;
Nu trebuie să ne mulțumim cu nimic altceva în afară de realizarea spirituală supremă a comuniunii totale cu Dumnezeu Tatăl;
Omul aproape că nu-I poate dărui, lui Dumnezeu, nimic altceva decât dragostea sa.

Iisus Cristos a spus prin gura mesagerului său Iacob Lorber:

"Așa vorbește acum Domnul Dumnezeu pentru fiecare, și aceasta este perfect adevărat, exact și clar; cine vrea cu ardoare să vorbească cu Mine, acela să vină cu multă dragoste către Mine și când va fi pregătit Eu îi voi sădi răspunsul Meu chiar în inima sa. Dar trebuie să se știe dinainte că numai cei curați și cu inima plină de smerenie vor auzi vocea Mea. Și să nu uitați niciodată că cine Mă pune mai presus de lumea aceasta și Mă iubește cu o iubire mare și nesfârșită, precum iubește o gingașă mireasă pe mirele ei, cu acela eu voi merge braț la braț și îi voi spune când Mă va întreba. El Mă va putea privi oricând precum un frate pe celălalt frate și Mă va privi atunci precum Eu l-am privit din veci, înainte chiar ca el să fi existat."

"Cine nu va trăi din Cuvânt, va muri din judecata Cuvântului care i-a fost anunțat, în care nu a crezut și în care nu a avut încredere.
Așa cum Eu am în Mine puterea Tatălui de a da sau de a lua înapoi viața eternă, pe care omul, după propria sa voință, are puterea de a o primi și Cuvântul Meu poate face de asemenea acest lucru, deoarece Cuvântul Meu este expresia atotputernică și eternă a voinței Mele!
Cel care primește în el Cuvântul Meu, care trăiește și acționează fără a devia de la învățătura Mea, Mă primește cu toată iubirea, toată înțelepciunea și toată forța Mea, devenind astfel un adevărat copil al lui Dumnezeu, căruia Tatăl care este în Ceruri nu-i va refuza nimic."
Despre viata lui Jacob Lorber

În timp ce inimile se uscau sub arșița pustiitoare a iudeilor care-l negau pe Cristos, într-un loc retras și liniștit, un suflet simplu și iubitor de DUMNEZEU l-a întâlnit în focarul cel viu al inimii sale pe Iisus. Binecuvântatul era misticul Iacob Lorber din Graz. Ca și în cazul proteților Vechiului Testament, prin el a vorbit Spiritul atotputernic al lui DUMNEZEU, pe care el l-a simțit și l-a auzit ca pe o tainică voce interioară.

Lorber a fost fiul unui podgorean din Steiermark, care era și capelmaistrul unei societați muzicale. Mama sa era o femeie pioasă și înțeleaptă, care ținea toarte mult la primul ei născut. Acesta s-a dovedit încă din fragedă tinerețe foarte dotat în multe domenii. El chiar urma să se facă pastor și a făcut studii de specialitate, dar după terminarea lor s-a dedicat preocupării sale preferate, muzica.

În cel de-al patruzecilea an al vieții sale i s-a oferit postul de capelmaistru la Triest. Lorber tocmai își făcea pregătirile de plecare, când dintr-o dată și pe neașteptate s-a petrecut un eveniment miraculos care a dat o întorsătură decisivă vieții și creației sale de atunci înainte. În zorii zilei de 15 martie 1840, Lorber a primit misiunea sa divină printr-o chemare de-a dreptul profetică. Precum profetului din Patmos, și lui o voce divină i-a poruncit: "Ia-ți acum condeiul și scrie!"

Și astfel el a așernut primele cuvinte inspirate de DUMNEZEU pe care i le dicta vocea: "Așa vorbește acum Domnul DUMNEZEU pentru fiecare; și aceasta este perfect adevărat, exact și clar; cine vrea cu ardoare să vorbească cu Mine, acela să vină cu multă dragoste către Mine și când va fi pregătit Eu îi voi sădi răspunsul Meu chiar în inima sa. Dar trebuie să se știe dinainte că numai cei curați și cu inima plină de smerenie, vor auzi vocea Mea. Și să nu uitați niciodată că cine Mă pune mai presus de lumea aceasta și Mă iubește cu o iubire mare și nesfărșită, precum iubește o gingașă mireasa pe mirele ei, cu acela Eu voi merge braț la braț și îi voi vorbi când Mă va întreba. El Mă va putea privi or icând precum un frate pe celălalt frate și Mă va privi atunci precum Eu l-am privit din veci, înainte chiar ca el să fi existat."

Din momentul primirii misiunii sale divine, Iacob Lorber și-a subordonat întreaga sa personalitate îndeplinirii acesteia și de atunci înainte el a trăit mai mereu retras și în smerenie, acceptând să fie doar "scribul umil al lui DUMNEZEU".

Biograful său, Karl Gottfried Ritter von Leitner, ne relatează: "Începea să scrie fiind astfel inspirat, aproape zilnic, dimineața, înainte de micul dejun. Cel mai adesea el statea atunci la o masuță, iarna, fiind lipit de sobă, cu totul retras în sine, mișcând penița neîntrerupt și uniform, fără a face vreo pauză de găndire și fără a corecta ceva din cele scrise, ca unul caruia i se dictează în taină ceva de către altcineva. În repetate rânduri el a afirmat că în timp ce auzea vocea care i se adresa, îi aparea de asemenea și imaginea celor auzite".

Lorber însuși scria în anul 1858 unui prieten: "Referitor la vocea cea tainică interioară și la modul în care eu o percep, nu pot spune mai mult decât că eu primesc astfel lăuntric cuvântul cel sfânt al Domnului pe care îl percep atunci permanent, în zona inimii, ca pe un gând extrem de clar, luminos și pur, care este exprimat în cuvinte. Nici unul din tre cei care stau în acele clipe langă mine nu pot totuși auzi vreo voce. Dar să știi că pentru mine, aceasta voce binecuvântată sună mai luminos și mai clar decât orice alt sunet material". (Scrisorile lui Iacob Lorber, Bietigheim 1931). Din redactarea fidelă a celor auzite (de a căror culegere și publicare s-au îngrjit în special Otto Zluhan și Anselm Huttenbrenner) a rezultat, cu timpul, o operă deosebit de valoroasă, în 25 de volume. În ordine cronologică, putem aminti aici:

Casa Domnului (3 vol.),
Saturn, Soarele natural, Soarele spiritual (2 vol.),
Copilaria lui Iisus,
Corespondența lui Iisus cu Abgarus,
Scrisoarea din Laudiceea a apostolului Pavel,
Pamântul și luna,
Episcopul Martin (Un ghid prin lumea cealaltă),
Robert Blum (Un ghid prin lumea cealaltă, 2 vol.),
Cele 3 zile la Templu (Iisus la 12 ani, la Templu),
Daruri cerești (2 vol.)

și, în sfărșit, ca o încununare:

Marea Evanghelie a lui Ioan (0 descriere amănunțită a celor 3 ani de propovăduire a lui Iisus, care completează și interpretează informația biblică).
Lucrul cel mai important în cazul lui Lorber, care, de altfel, avea și harul clarviziunii, este minunată învațătură ce se desprinde din lucrările sale. Numai înțelepciunea atotcuprinzătoare și profundă a lui Dumnezeu poate aborda toate problemele vieții văzute și nevăzute și poate lămuri numeroasele mistere ale gândirii omenești dintr-un punct de vedere superior, spiritual.

Pe scurt, Lorber prezintă într-o formă desăvârșită concepția spirituală despre lume, explică lumea într-un mod spre care vor tinde în curând atât știința cât și intuiția omenirii după depășirea materialismului, în toate domeniile cunoașterii.

Specificul limbajului din acest dicteu care este revelat oamenilor, necesită unele explicații, deoarece pe alocuri anumite construcții și expresii utilizate ar putea deruta pe unii cititori.

Existența profetică și plină de mistere de care au parte doar cei binecuvântați de DUMNEZEU, este în ultima instanță inefabilă și de aceea nu trebuie să ne mirăm, dacă în lucrările lui Lorber limbajul folosit este în deplină concordanță cu originalitatea spirituală a profetului - așa cum putem observa și la evangheliști. Profeții Vechiului Testament vorbesc limba specifică epocii lor, așa cum misticii Evului Mediu o vorbeau la rândul lor pe a lor. La fel vom constata că vorbește și misticul și profetul Iacob Lorber limbajul timpului său.

Nu este prin urmare deloc nevoie să cercetam învelișul exterior al celor revelate pentru a proba autenticitatea cuvântului profetic. La fel nu a greșit nici marele iluminat Sadhu Sundar Singh, acest original Crist al Orientului când, la un moment dat, în mesajul său către lumea apuseană, referindu-se la criticarea Bibliei de către moderniști, scria, printre altele: "Foarte adesea am remarcat că ei cercetea ză extrem de amănuțit doar învelișul exterior, cum ar fi stilul folosit sau probabilitatea internă a datelor, ori specificul scrierilor, dar aproape niciodată ei nu caută miezul, pentru a descoperi realitatea. Căci ar trebui să se știe că, cu totul altfel se apropie de Biblie cel care într-adevăr caută realitatea! El are atunci numai a dorință, și anume, să fie și să rămână una cu realitatea (DUMNEZEU); lui niciodată nu-i pasă când sau prin mâna cui a fost scrisă o anume carte ori a fost revelată a anume E vanghelie. El știe doar că acolo are cuvântul lui DUMNEZEU, pe care profeții și apostolii l-au notat cu rigurozitate, așa cum i-a îndemnat atunci Duhul Sfânt." (a doua epistolă a lui Petru, 1,21). (Sadhu Sundar Singh, Gesammelte Schriften, Stuttgart, 1972).

La fel noi putem spune acum și despre mesajul lui Iacob Lorber. Căci niciodată nu se poate afirma cu tărie că revelația divină s-a încheiat odată cu apariția Sfintei Scripturi. Dacă am gândi vreodată asta, ar însemna să limităm în mod copilăresc acțiunea lui DUMNEZEU. El se adresează în toate timpurile atât celor care îl iubesc cât și prietenilor săi, prin viziuni și revelații și le comunică misterele sale. Iar misterele lui DUMNEZEU sunt în veci fără de sfârșit.

Să ne amintim în această direcție că apostolul Ioan este cel care a scris: "Căci trebuie să știți că mai sunt multe alte lucruri pe care Iisus le-a făcut și dacă ar fi să se scrie toate câte a făcut cu de-amănuntul, cred că lumea aceasta aproape că n-ar putea cuprinde carțile care s-ar putea atunci scrie." (21 ,25).

Marea Evanghelie a lui Ioan este, fără îndoială, cea mai remarcabilă lucrare divin inspirată a lui Iacob Lorber. Ea cuprinde peste 10 volume, în ediția originală în limba germană, în care ni se revelează, în detaliu, diferite momente din viața lui Iisus, în cei trei ani ai misiunii sale spirituale pe pamânt, timp în care a desfășurat o intensă, extraordinar de bogată și uluitoare activitate spirituală.

Marea Evanghelie a lui Ioan oferă a nouă imagine asupra lumii, integrată într-o perfectă armonie cosmică. Sunt prezentate informații clare și inedite despre Creație, despre îngeri, cosmogonie, lumea astrală, religiile asiatice, materie, suflet și spirit și, nu în ultimul rând, despre reîncarnare.

Această nouă revelație nu este deloc în contradicție cu revelația tradițională a celor patru Evanghelii ci, dimpotrivă, ambele au la bază același fundament divin. Această operă monumentală este străbătută pe tot parcursul ei de cea mai înaltă înțe1epciune divină care luminează întreaga Creație. Ea arată oamenilor o cale simplă spre desăvârșire spirituală, cale ușor accesibilă oricui urmează cu seriozitate și plin de entuziasm și perseverență învățăturile lui Iisus. Sunt reliefate, totodată, multe similitudini cu filosofia și înțelepciunea orientală care sunt de o evidență frapantă. Găsim nenumărate concepte și idei comune celor două traditii spirituale ceea ce demonstrează încă o dată că înțelepții au a lume comună.

Mulți teologi faimoși (cum ar fi, de exemplu, preotul evanghelist Hermann Luger sau teologul reformat, profesorul Kurt Hutten) care au studiat cu atenție această nouă revelație au ajuns în final la concluzia că aceasta reprezinta o revelație autentică. Profesorul K. Hutten scrie:

"Această concepție asupra lumii are forță și profunzime; ea redă întreaga sa valoare istoriei pământului și istoriei mântuirii. Ea înscrie credința în Dumnezeu într-o dimensiune cosmică în care lumea noastră și cea de dincolo sunt intim legate de microcosmos și macrocosmos și în care întreaga Creație slăvește puterea iubirii divine; ea arată totodată omului drumul care îl conduce la desăvârșire." Marea Evanghelie a lui Ioan aduce o lumină, într-un mod mult mai complet, învățătura autentică a lui Iisus Cristos, Tatăl revelat și totodată Mântuitorul lumii care este punctul central al întregii manifestări. Această învățătură vibrează de cea mai înaltă și profundă spiritualitate și este o mărturie cutremurătoare a înțelepciunii și iubirii fără margini a lui Dumnezeu Tatăl pentru întreaga creație.

Marea Evanghelie a lui Ioan a fost scrisă de Iacob Lorber între anul 1851 și 1864. 0 prima copie după manuscrisele originale ale acestei capodopere a fost realizată în anul 1871, copie care a stat la baza a două ediții ulterioare care au cunoscut lumina tiparului în anul 1891 și respectiv 1909. Însă abia în anul 1922, prin grija lui Otto Zluhan, apare cea de-a patra ediție a Marii Evanghelii a lui Ioan, de data aceasta având ca sursă manuscrisele originale. Din motive greu de înțeles, aceste manuscrise au fost transportate în Transilvania, la Mediaș, de unde, apoi, au fost readuse la lumină în anii de după cel de-al doilea război mondial au fost tipărite edițiile cu numerele 5 și 6 care aveau la bază ediția a patra din anii douăzeci. Ulterior, au mai fost publicate încă trei ediții: 7, 8 și 9, toate acestea fiind ediții în limba germană. Marea Evanghelie a lui Ioan a fost de asemenea tradusă și în limbile franceză și engleză, iar ediția de f ață este prima traducere în limba română. Astfel, aceasta lucrare cât și celelalte scrieri ale ui Iacob Lorber, inspirate de divinitate, au fost tipărite și vândute în milioane de exemplare și au reușit să reaprindă scânteia aspirației către desăvârșire în sufletele multor oameni.

Fie ca cititorul intuitiv și plin de dragoste de DUMNEZEU al acestor carți să recunoască imediat al cui Spirit ne vorbește în taină prin cuvântul modestului "scrib al lui DUMNEZEU" care a fost Iacob Lorber.
Câteva din principalele lucrări SCRISE DE IACOB
LORBER PRIN DICTEU DIVIN

MAREA EVANGHELIE A LUI IOAN, 10 volume a câte 500 pagini.
Încununarea descrierii vieții lui Iisus și totodată principala operă a Noii Revelații. Conține pentru prima oară pe acest pământ o descriere amănunțită, aproape zi de zi, a tot ce a făcut Iisus în cei trei ani ai misiunii sale pe pământ, cât a peregrinat prin țară dintr-un loc în altul. În aceasta operă se dezvăluie pentru întâia dată pe acest pământ secretul personalității lui Iisus Cristos și adevărata învățătură Dumnezeiască a Mântuitorului.

CASA DOMNULUI, 3 volume a câte 500 de pagini.
Geneza lumii spirituale, nașterea lumii materiale, crearea omului și preistoria omenirii până la potop.

TINEREȚEA LUI IISUS, 430 pagini.
Evanghelia, nou revelată și completă, a lui Iacob despre nașterea și copilăria lui Iisus.

EPISCOPUL MARTIN, 496 pagini.
O călătorie pe lumea cealaltă.

DIN IAD PÂNĂ LA CER, 2 volume a câte 520 pagini.
O descriere a vieții tainice de pe lumea cealaltă a lui Robert Blum, care a fost împușcat în anul 1848.

SOARELE SPIRITUAL, 2 volume a câte 540 pagini,
O operă despre corespodențele care au existat cu lumea cealaltă. Aici se explică legăturile care există între lumile vizibile ale universului material și lumile invizibile ale universului spiritual.

SOARELE NATURAL, 320 pagini.
Opera aceasta face pentru prima dată o descriere exactă a configurației și a esenței soarelui nostru, și reușește o descriere pertinentă a esenței luminii și a forței sale tainice.


Alte Lucrari :

PAMÂNTUL SI LUNA (destre cum este facut pamintul si luna, cum au aparut plantele, animalele si omul pe pamint, ce scop au ei si ce este pe luna)

MUSCA ( destre citava din scopul infinite ale unei muste de casa)

ROBERT BLUM (Din iad pina la cer), 2 Volume a 500 de pagini

PRODUSELE NATURII

DARURI DE LA CER , 3 Volume

12 ORE

POEZII si PSALMI
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Dumnezeu este UNIC !
Back to top See my Info
Display posts from previous:   
   Board Index -> UNIQUE - La răscruce de drumuri, Biblioteca Unique - tematică specifică -> Biblioteca - Din seria Spiritual, Spiritual Crestinism
   -> Biblioteca - Creștinism, Jakob Lorber - "Scribul lui Dumnezeu"
View previous topic Tell A FriendPrintable versionDownload TopicPrivate MessagesRefresh page View next topic

Page 1 of 1  [ 1 Posts ]
 


Jump to:   
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot post attachments in this forum
You can download attachments in this forum

Style:  
Search:
Fii binevenit călătorule ! Tainele Cerului și ale Universului îți sunt pregătite. Cere și ți se va da ! Bate și ți se va deschide ! Caută și vei găsi !