UNIQUE : FORUM - PORTAL spiritual romanesc

Pa演ele cre演in: celebrarea Luminii

Author:  Duhul [ 5.4.2010, 01:49 ]
Post subject:  Pa演ele cre演in: celebrarea Luminii

Pa演ele cre演in: celebrarea Luminii

(fragment din cartea lui Cristian Ganescu: Forta contra forta - M綖turiile unui clarv罳綟or)

Re螽toarcerea la 姷tuneric 槐 Haos

    Cercetarea lumii eterice prin cea de-a doua vedere de c綟re Eugen, mai ales 螽 timpul marilor s綖b綟ori religioase ale cre演in綟裻ii, dezv緄uie unele dintre cele mai importante aspecte - suntem tentai s le definim ca fiind senzaionale, senzaionale 螽 sensul adev綖at al cuv滱tului 槐 nu 螽 acel sens facil care este folosit 螽 revistele de scandal din zilele noastre - ale modului 螽 care este alc綟uit lumea.
    Despre ceea ce se petrece 螽 lumea eteric 螽 timpul liturghiei cre演ine s綮漷槐te de preoi, precum 槐 a celorlalte ritualuri importante ce se desf蒪oar la botez, cununie, deces etc, vom vorbi pe larg pe parcursul lucr綖ilor viitoare. 姷ainte de toate acestea dorim s prezent緆 cititorului, ca un fel de avanpremier, ce se vede 螽 lumea eteric la cea mai important s綖b綟oare cre演in: Pa演ele.
    Pa演ele nu este 螽s numai o s綖b綟oare cre演in important, la care oamenii 蹎i reamintesc un fapt pe care oricum nu-l 螽eleg sau nu-l mai 螽eleg la adev綖ata sa valoare: 姷vierea lui Iisus Hristos. Pa演ele, departe de a fi numai un prilej de odihn 槐 bucuria unui osp裻 螽 familie, este un eveniment cosmic universal, de o importan decisiv pentru 螽treaga umanitate.
    Pa演ele este cel mai important eveniment care se petrece 螽 Terra aurica, la care particip toate entit裻ile posibile: 姷geri din Ierarhia Fiilor Luminii, oameni decorporai, oameni 螽carnai, spirite ale naturii, 螽geri rebeli, oameni rebeli, spirite ale naturii rebele. La aceast important ceremonie, care se desf蒪oar simultan 螽 planul material, 螽 lumea eteric 槐 螽 螽treaga Terra aurica, particip 螽su槐 Iisus Hristos Cel Viu 螽 corpul s綦 de glorie.
    Cu c漮eva zile bune 螽aintea ceremoniei propriu-zise a Pa演elui, 螽 Lumea eteric este o mare forfot. Porile 1 槐 2 se deschid 槐 se 螽chid ne螽cetat, l綼滱d s treac, 螽tr-un sens 槐 螽 cel緄alt, nenum綖ate Entit裻i angelice str緄ucitoare. Totul este sc緄dat 螽 lumini multicolore. Culorile 槐 mirosurile specifice lumii eterice se amestec cu cele ale Entit裻ilor care trec cu mare vitez prin Pori. 姷tre entit裻ile care vin 槐 pleac ne螽cetat cu viteze ameitoare 槐 lumea eteric se formeaz sc滱teieri multicolore. Fiecare categorie de entit裻i are propriul s綦 mod de manifestare 槐 de apariie 螽 lumea eteric, ca 槐 propriul spaiu de a演eptare.
    姷 S綯t緆滱a Mare, s綯t緆滱a dinaintea nopii 姷vierii, fiecare dintre categoriile de fiine prezente 蹎i ocup strategic poziiile. Entit裻ile luciferice sunt exterem de atente la activit裻ile omene演i, mai ales la modul 螽 care oamenii se roag, se spovedesc sau desf蒪oar diferite activit裻i 螽 biserici. Ele urm綖esc activit裻ile omene演i chiar 槐 螽 cele mai intime locuri.
    Entit裻ile umane rebele tehnologizate desf蒪oar o ampl activitate tehnologic de natur eteric, dublat de o intens 槐 vizibila desf蒪urare de fore. Aceste entit裻i umane aranjeaz 螽 anumite locuri, pe care le schimba din timp 螽 timp, pe baza unor calcule numai de ele 演iute, diferite echipamente tehnologice de forme geometrice variate, care pulseaz ritmic 螽 culori multicolore. Ele 螽tind 槐 str滱g ne螽cetat un fel de conductori prin care pulseaz energia, probabil pentru a putea capta diferite energii cosmice sau telurice ce se manifest 螽 acele momente.
    La r滱dul lor, spiritele naturii, locuitorii de drept ai lumii eterice, manifest o nemulumire vizibil 螽 leg綟ur cu activitatea vizitatorilor mai mult sau mai puin tehnologizai, care par s aduc perturb綖i ecosistemului eteric 螽 ansamblul s綦.
    Treptat, pe m綼ur ce se scurg zilele S綯t緆滱ii mari, 螽treaga lume eteric sufer o serioas perturbare, luminozitatea 螽cepe s p緄easc, iar vegetaia specific acestei lumi 螽cepe s dea semne vizibile de "oboseal".
    Treptat, 螽 Vinerea Mare, se a演erne o lini演e ap綼綟oare, iar fiinele ce-槐 desf蒪oar activitatea 螽 acele momente, fie acelea oameni, mesageri cere演i, 姷geri, entit裻i luciferice sau entit裻i umane tehnologizate, 螽cep s perceap un fel de sentiment difuz, extrem de pregnant, ca o alarm care 螽cepe s b漘毃e din ce 螽 ce 螽 ce mai strident, c se apropie un mare r綦, un r綦 c綖uia nimeni nu 演ie dac-i va supravieui.
    Peste toat suflarea din lumea eteric se a演erne un fel de lini演e de dinaintea unei furtuni violente, de dinaintea unui ciclon devastator sau ca 螽aintea unui cutremur de mari proporii. Este o atmosfer ap綼綟oare de parc s-ar apropia sf漷槐tul lumii.
    波, 螽tr-adev綖, pare c acel moment nu este prea departe, c綷i la ora 17 螽 Vinerea Mare, lumina din lumea eteric 螽cepe s p緄easc, p滱 c滱d se stinge definitiv. 姷 lumea eteric exist o lumin foarte pl綷ut, l綯toas, care nu pare s emane dintr-un loc anume; oricum, nu exist Soare care s lumineze ca 螽 lumea terestr material.
    C滱d lumina se stinge, lumea eteric, de fapt solul lumii eterice, este zguduit de un cutremur 螽frico箝tor. 姷gerii din Ierarhia Fiilor Luminii, entit裻ile luciferice, entit裻ile umane 槐 spiritele naturii 螽cep s geam 螽frico榮te 槐 s scoat strig綟e de dezn緂ejde pe m綼ur ce 螽cep s-槐 piard str緄ucirea auric.
    Toate entit裻ile 螽cep s-槐 piard puterile fiiniale, 姷gerii, mesagerii cere演i, entit裻ile luciferice, care, 螽 acele momente, se deplasau cu viteze ameitoare prin aer, se pr綧u榷sc cu un zgomot sec prin vegetaia lumii eterice.
    Dup aproximativ un minut - din timpul terestru - de 螽tunecare, de groaza 槐 de pierdere total a puterilor fiiniate, totul 螽cepe, progresiv, s revin la normal. Lumina revine, totul devine luminos la fel ca 螽ainte, iar puterile entit裻ilor, la fel ca 槐 str緄ucirea auric, 螽cep treptat s se reactiveze. Nimic nu poate 螽s 演erge groaza ad滱c s緂it 螽 pivirile tuturor entit裻ilor, fie acestea 姷geri, entit裻i luciferice sau oameni.
    Chiar 螽 acele momente de panic, de groaz 槐 de 螽tunecare, 螽 lumea terestr, cei mai senzitivi oameni percep o team nel緆urit care se ridic ad滱c din fiina lor, iar animalele manifest o curioas nelini演e, multe dintre ele se agit aparent f綖 motiv sau chiar se manifest cu furie, url滱d, fiecare 螽 felul 槐 pe limba ei.
    姷 acele momente de 螽tunecare, la oameni, chakra muladhara 螽cepe s str緄uceasc 槐 s se activeze la maximum. Radiata muladharei cap綟 culoarea metalului topit, iar nimburile aurice ale acesteia cap綟 o culoare s滱gerie. Corpul eteric al fiec綖ui individ cre演e 螽 m綖ime 槐 螽 intensitate, ajung滱d de la aproximativ cinci centimetri la 1,5 metri, eman滱d o for 槐 o putere extrem de mare.
    姷 acele momente, amintirile ancestrale izbucnesc cu intensitate, fiecare om 蹎i redescoper acea for teribil care l-a determinat s dep蒪easc etapa animalit裻ii 槐 s devin om. Fiecare individ redescoper 螽 sine fora ancestral care l-a determinat odinioar s lupte cu mamuii ori cu triburile inamice pentru cucerirea unui teritoriu. 姷 fiecare individ, prin muladhara, creste fora omului primitiv, for care, prin c緄irea progresiv 螽 "cuptoarele" istoriei, a fost refulat undeva 螽 str綪undurile fiinei.
    Aceast for ancestral, fora brut a 螽ceputurilor, care pare s-槐 aib s緄a滾l 螽 muladhara 槐 care a fost dat omului tocmai pentru a 螽vinge teribilele piedici puse 螽 faa civiliz綖ii, for considerat uneori "demonic", se manifest cu t綖ie 螽 fiecare individ, ca 槐 cum timpurile s-ar comprima, iar omul ar retr緅 螽tr-un fel nel緆urit perioada 螽ceputului umanit裻ii. 姷 aceste momente exist, subcon演ient, o senzaie de aruncare 螽 afar a unor amintiri foarte vechi, amintiri de mult ascunse 螽 str綪undurile cele mai tainice ale incon演ientului colectiv sau individual, ca 槐 cum toate experienele din 螽carn綖ile trecute s-ar manifesta prin intermediul muladharei 螽 aceste momente din existena prezent.
    Datorit acestei energii ce izbucne演e cu t綖ie, oamenii se manifest diferit. Cei mai educai 槐 mai evoluai resimt un fel de oboseal imens, dar 槐 o vechime incalculabil, ca 槐 cum alalt緅eri s-ar fi luptat cu mamuii, ieri s-ar fi opus lui Gengis Khan 槐 asear ar fi fost p綖ta槐 la revoluia francez. 姷 schimb, cei mai "tineri" simt un imbold nel緆urit de a-槐 ar綟a fora, de-a arata "ce tari sunt" 槐, astfel, sunt luai de val 槐 comit acte imprudente sau extrem de violente, pe care, mai t漷ziu, le regret.
    Statistic, lu滱d 螽 calcul rapoartele poliiei, s-a constatatz faptul c 螽 perioada Pa演elui au loc multe tulbur綖i ale ordinii publice, fapte reprobabile, ajung滱du-se uneori chiar la v綟緆綖i corporale, acte brutale sau la crime. Multe dintre ele se datoreaz activ綖ii bru演e a energici specifice chakrei muladhara, care determin cre演erea nivelului adrenalinei 槐 unor accese extreme de nervozitate.

姷fr滱gerea morii

    Dup momentele de 螽tunecare, 螽 lumea eteric 蹎i fac apariia M滱g毃etorii, Entit裻i angelice provenite din subplanurile lumii astrale, care umplu p滱 la refuz curile bisericilor sau locuinele oamenilor.
    M滱g毃etorii pot fi recunoscui 螽 lumea eteric dup 螸br綷緆intea lor foarte simpl, de culoare violet, f綖 nici un fel de zorzoane, dup mirosul vag de smochine care le 螽soe演e prezena, dup str緄ucirea lor auric, mereu 螽 schimbare. M滱g毃etorii sunt entit裻i mai mici 螽 rang dec漮 姷gerii (槐 M滱g毃etorii sunt 姷geri sau, cu alte cuvinte, fac parte din Ierarhia entit裻ilor 螽gere演i, dar nu au atins 螽c "gradul" de 姷ger), au o 螽緄ime de aproape 2,5 metri, sunt blonzi-c滱epii, cu ochii verzi sau alba演ri.
    Toi M滱g毃etorii poart pe piept un semn distinctiv. Unii M緋g毃etori poart semnul distinctiv 螽 mijlocul pieptului, alii 螽 partea dreapt, alii 螽 partea st滱g. 河fii lor ierarhici poart semne distinctive ceva mai complicate.
    姷 lumea eteric, M滱g毃etorii au un nume format din dou cuvinte. Primul cuv滱t al numelui - ceea ce corespunde prenumelui 螽 lumea oamenilor - poate fi cunoacut 螽 lumea eteric, iar celalalt cuv滱t - care formeaz numele - nu poate fi cunoscut dec漮 螽 planul lor de re榛in, pe nivelul astral de unde provin. M滱g毃etorii au o voce extrem de cald 槐 de pl綷ut, mai ales 螽 momentele 螽 care se roag 螸preuna cu oamenii 槐, 螽 special, c滱d se roag 螸preun cu copiii.
    Simultan cu apariia M滱g毃etorilor, apar Pajii - termen care desemneaz o anumit categorie de spirite ale naturii sau alte entit裻i de rang mai mici din Ierarhia Puterilor cosmice, care se ocup cu "treburile administrative", necesare bunei funcion綖i a lumii.
    Pajii au grij s instaleze din timp "platformele" pe care se vor desf蒪ura activit裻ile speciale ce au loc de Pa演e. Ceea ce numim "platforme" sunt de fapt locurile din lumea eteric unde, 螽 paralel cu lumea fizic, se vor desf蒪ura ritualurile prin care se celebreaz 姷vierea.
    Activitatea din lumea eteric este oarecum identic cu cea care se desf蒪oar 螽 lumea fizic, 螽aintea unui mare concert pe un stadion. La fel ca 螽 cazul unui concert din lumea fizic, 螽ainte de sosirea actorilor principali care in spectacolul, apar lucratorii care instaleaz scena, pun decorul, se ocup de sonorizare sau de decor. Tot astfel, 槐 螽 lumea eteric, 螽ainte de sosirea personalit裻ilor de vaz care vor ine marile ritualuri, pajii sau personalul administrativ aranjeaz decorul.
    Dup ce pleac pajii, apar anumite entit裻i din lumea eteric, care ar putea primi numele de Crainici. Crainicii sunt, 槐 ei, entit裻i mai mici pe scara fiinelor angelice, subordonate Domnilor Karmei. Crainicii citesc un fel de suluri cu 螽scrisuri, precum f綷eau crainicii prin Evul Mediu.
    Dup ce pleac Crainicii, vin ali Paji, care 螽deplinesc tot soiul de ritualuri complexe. Ei "stropesc" locurile unde se vor celebra ritualurile 槐 arunc din co滾leele pe care le poart 螽 m毃ni un fel de petale multicolore din care se vor forma mici nori榣ri lumino槐, parfumai 槐 foarte pufo槐.
    Nori榣rii se formeaz din interaciunea atmosferei lumii eterice cu acele petale colorate. Nori榣rii formeaz acele "platforme" care plutesc la 3-5 metri deaspra solului terestru. Pe nori榣ri se instaleaz un fel de scaune 螸p綖綟e演i, socluri sau tronuri de domnie, pe care, la momentul potrivit, se vor instala 螽altele entit裻i ce vor participa la ceremonia eteric. Acele socluri str緄ucitoare par a fi f綷ute dintr-un fel de material eteric asem緋綟or diamantului.
    Totul are o 螽f裻i榮re de basm, iar efortul nostru de a descrie astfel de lucruri aproape neverosmile pentru o minte omeneasc bazat pe proverbialul "bun sim" 槐 pe logica formal, este destul de dificil.
    Dar, ceea ce este cu adev綖at senzaional este faptul c tot ce se petrece 螽 lumea eteric 螽 cadrul acestei s綖b綟ori este pictat pe pereii Bisericilor cre演ine, 螽 care Sfinii, 姷gerii 槐 celelalte personaje stau a榷zate pe un fel de nori榣ri care plutesc 螽 aer.
    Aceast fapt 螽seamn nici mai mult nici mai puin dec漮 faptul c, cei ce au pictat bisericile cre演ine vedeau aceste lucruri, iar picturile de pe pereii bisericilor cre演ine nu au nici un fel de simbolism ascuns, ci reflect pur 槐 simpu ceea ce se petrece pe un alt nivel al realit裻ii, nivel invizibil oamenilor. De altfel, este 演iut c, 螽 timpurile mai vechi, nu oricine putea picta pereii bisericii 槐 c pictorii sau zugravii din vechime nu era simpli meseria槐 profani, la fel ca 螽 ziua de ast罳i, ci erau iniiai sau, 螽 orice caz, aveau Harul.
    Tot ce este descris 螽 aceste r滱duri, Eugen a v罳ut prin clarvederc, la nivelul lumii eterice, la o oarecare 螽緄ime deasupra solului terestru, cam 螽 dreptul turlelor fiec綖ei biserici din lumea material. Ceea ce este cu adev綖at impresionant este faptul c aceste scene se desf蒪oar simultan la orice biseric cre演in - fie catolic, fie ortodox. Chiar dac exist o diferen de timp 螽tre celebrarea Pa演elui 螽 cadrul celor dou Biserici, evenimentele v罳ute de c綟re Eugen prin clarvedere sunt identice.
    Dou socluri sau tronuri de domnie magnifice, impun綟oare, se deta榷az din peisaj. Primul soclu seam緋 cu un fel de jeleu uria, transparent, 螽 mijlocul c綖uia str緄uce演e un glob luminos ce eman sc滱tei 槐 emite un sunet continuu asem緋綟or unui sursur de izvor. Acest soclu sau scaun 螸p綖綟esc se afl la o 螽緄ime de aproximativ 3 sau 4 metri de solul lumii terestre, pe un nori榣r-platform. Acesta este soclul sau scaunul de domnie a lui Iisus Hristos.
    La polul opus, situat cam la 20 de metri distan de primul soclu, se afl cel de-al doilea soclu important. Dar, spre deosebire de primul, al doilea soclu este 螸podobit cu pietre preioase, cu felurite nestemate str緄ucitoare 槐 cu o mulime de steaguri colorate. Acest al doilea soclu nu este ocupat niciodat de nimeni. De槐 este mereu gol, pe el este a榷zat un sceptru frumos lucrat, pe care se afl o efigie: dou aripi imense care se unesc deasupra unei pietre str緄ucitoare. Al綟uri de sceptru se afl o coroni ce pare din argint, 螽 mijlocul c綖eia se afl un spaiu gol. Acel spaiu gol creeaz senzaia c acolo lipse演e ceva.
    L滱g acest al doilea soclu se a榷az, puin 螽aintea miezului nopii, un alai de paji 槐 de muzicani, ce c滱t la diferite instrumente muzicale. Tot 螽 jurul celui de-al doilea soclu, atunci c滱d 螽cepe slujba, apar cinci femei de o frumusee perfect. De槐 螽f裻i榮rea lor este perfeciunea 螽truchipat, aceste cinci femei par foarte vechi (aceast caracteristic se poate remarca prin simul vechimii). Singura lor particularitate, care le deosebe演e de celelalte personaje ce particip la ritualuri, este c au caninii proemineni, oarecum asem緋綟ori cu cei pe care epoca noastr i-a imaginat pentru vampiri.
    Cele cinci femei de-o frumusee perfect stau pe un fet de covora de fructe 槐 flori multicolore si beau delicat licoari din cupe frumos 螸podobite. Majoritatea entit裻ilor prezente la ritual le privesc cu mirare. Au 槐 de ce, 螽truc漮 soclul gol este al conduc綟orului entit裻ilor luciferice, Lucifer, iar cele cinci femei sunt reprezentantele sale la aceast ritual.
    Entitatea tuciferic denumit Iozeel afirma c滱dva c, 螽ainte de Marea Desp綖ire, din cele cinci femei a ap綖ut prima ras de oameni, iar tradiia arhaic afirm c este vorba despre o ras de oameni "a c綖or inima a fost g綼it plin de p綷at" Dup ce aceast ras a fost nimicit, a fost creat un alt tip de umanitate.
    De槐 螽 exteriorul Bisericii este mare fream綟 槐 un continuu du-te-vino, 螽 interior totul se desf蒪oar sobru 槐 calm. 姷 planul eteric, din interiorul Bisericii se adun o mulime de Entit裻i umane foarte frumoase la chip, cu p綖ul lung 槐 alb, care 螽cearc s-i ajute pe cei ce calc pragul bisericii. 姷 limba lumii eterice, aceste entit裻i umane se numesc LAAMAHRI, adic, "Cei ce se contopesc". Aceste Entit裻i umane fac parte din Alaiul lui 板NA HAMATHAI, "Cel ce susine viaa", IISUS HRISTOS.
    Preoii ce s綮漷榷sc slujba sunt asistai de Entit裻i angelice, care stau al綟uri de ei pe toat durata slujbelor. Aceste Entit裻i, foarte 螽alte, aparin nivelului al nou緄ea al aurei terestre, Terra aurica. Aciunile preotului 螽 biseric se petrec simultan cu cele ale Entit裻ii angelice diriguitoare. 姷 fapt, preotul nu face altceva dec漮 s repete, cu un decalaj temporal de p滱 la o secund, activitatea ritual desf蒪urat 螽 lumea eteric de respectivele Entit裻i angelice.
    Entitatea angelic care oficiaz slujba 螽 lumea eteric se a榮z deasupra 槐 puin 螽 spatele preotului, cu m滱a st滱g inut 螽 sus, cu primul 槐 penultimul deget unite, iar m滱a dreapt pe cre演etul capului preotului. 姷 momentul 螽 care Entitatea eteric vorbe演e, preotul cite演e liturghia din Evanghelie.
    Din regiunile 螽alte ale cosmosului spiritual, prin intermediul Entit裻ii eterice se scurg 螽 cre演etul preotului felurite fulgere str緄ucitoare, de culoare ro槐e, ale Duhului Sf滱t. 姷 tot acest timp, preotul sufer o transformare extrem de important: aura din jurul capului devine mult mai mare 槐 mai intens, foarte str緄ucitoare, iar corpul lui astral se coloreaz 螽 alb str緄ucitor 槐 螽cepe s emane un parfum asem緋綟or dulceii de trandafiri.
    Simultan, ca de nic緅eri, se aude un sunet de clopoei, un clinchet foarte pl綷ut, urmat de un v滱ticel rece, ca un curent sau ca o adiere proasp綟 de prim綮ar. Date fiind energiile Duhului Sf滱t manifestate 槐 activate, energii care 螽 mod normal ar aduce o stare de jale 槐 de pl滱s celor prezeni, clinchetul melodios are rolul de a 螽senina atmosfera 槐 de a domoli senzaia extrem de puternic care 螽v緄uie credincio槐i prezeni.
    Entit裻ile angelice care lucreaz simultan cu preoii din lumea material 槐 care provin din palierul al nou緄ea al Terrei aurica sunt extrem de expresive: p綖ul 槐 ochii lor par f綷ute din fl綷綖i, iar buzele roz contrasteaz foarte puternic cu faa impecabil de alb. Au o 螸br綷緆inte vaporoasa de lumin care-槐 schimb mereu culoarea. Toate mi構綖ile lor sunt extrem de line 槐 de vaporoase. 姷 general, numele acestor entit裻i sunt formate din doua vocale IIIAAA, 槐 s-ar traduce 螽 limba oamenilor prin expresia "Prin cei ce se toarn"
    姷 st滱ga preotului st o Entitate angelic extrem de puternic 槐 de elevat pe scara fiinelor din cosmosul spiritual. 姷alt, sobr, eman滱d putere, aceast Entitate angelic face parte din "Oastea cea mare" condusa de cel ce, 螽 limba lumii eterice, se nume演e MHAMUUTH, adic "Cel asem緋綟or Izvorului de Lumin" ("IZVORUL DE LUMIN" este HAUTI, DUMNEZEU), iar 螽 limba oamenilor se nume演e MIHAIL. Oamenii i-au atribuit calitatea de Arhanghel.
    Entitatea angelic din Oastea 姷gerului Mlhail, care se afl 螽 st滱ga preotului ce cite演e slujba, are 螽 jur de 3 metri 螽緄ime, p綖ul scurt, blond sau chiar negru, ochii duri 槐 reci, irisul 槐 cristalinul de culoare verde sau albastra. 姷 m滱 poart o arm teribil, specific tuturor entit裻ilor ce fac parte din Oastea lui Mihail. Aceast arm temut, care 螽 lumea eteric se nume演e sehekinattii, este un fel de bar de lumin pe care circul cu repeziciune un foc ro滾. Aceast arm de lumin pe care circul energie ro槐e condensat sup綖 serios privirile unui clarv罳綟or.
    姷 dreapta preotului se afl o alt Entitate angelic, numit KORII AEE, adic Mediator. Aceast Entitate angelic are p綖ul lung p滱 la br漉, de culoare galben-auriu, fixat pe frunte cu o diadem ce pare de foc. Cu ochii mari, alba演ri, faa prelung, alb 槐 buzele ro槐i precum m綖geanul, are 螸brac緆intea de culoare alb, 螽cins la mijloc cu un br漉 aidoma diademei de pe frunte. Ea provine de pe nivelul al 榮selea al Terrei aurice. Mediatorii au rolul de a media 螽tre lumea oamenilor 槐 lumea cereasc.
    姷 timp ce, 螽 noaptea de Pa演e, preotul cite演e pasaje din Evanghelie, Linia Divin a bisericii devine din ce 螽 ce mai luminoas, iar din altar ies mii 槐 mii de sc滱tei colorate, mii de fulgere care coboar din 螽緄imi 槐 mii de voci, ce seam緋 cu talazurile unei m綖i.
    Puin 螽ainte de miezul nopii, se deschid Porile cerului 槐 apar Entit裻ile conduc綟oare ale Terrei aurica. Prin Poarta 1 p綟rund mii 槐 mii de entit裻i 螽gere演i, 螽tr-un alai str緄ucitor. Pot fi recunoscui 姷gerul Gabriel, 姷gerul Rafael 槐 alte Entit裻i angelice importante ale Terrei aurica.
    Printre marile Entit裻i angelice conduc綟oare ale Terrei aurica poate fi remarcat 姷gerul Rafael. Dup tradiia cre演ina, 姷gerul Rafael poart rangul de Arhanghel. 姷 limba lumii eterice, 姷gerului Rafael i se spune HAZIMUTH. 姷 lumea eteric, 姷gerul Rafael arat foarte blajin, are o statur gigantic, extrem de impun綟oare, p綖ul castaniu, lung 槐 foarte drept, ochii inoceni, c滱epiu-cafenii 槐 vorbirea foarte bl滱da 槐 螽v緄uitoare. Toate celelalte entit裻i eterice prezente vin, ca la un semnal, 螽 螽t滵pinarea lui.
    Aproape simultan, din Poarta 1 se aude un sunet cu tonalitate joas, prelung, de corn, peste care se suprapune un alt sunet ascuit de trompet. Sunetele devin din ce 螽 ce mai intense, sunetul de trompet pare a se amplifica 槐 multiplica 螽 mii de alte sunte ascuite, 螽 timp ce lumea eteric pare a se cutremura 槐 scr熇ni din toate 螽cheieturile. Parc o mare herghelie de mamui gigantici se apropie 螽frico箝tor.
    Prin Poarta 1 蹎i face apariia O演irea cea Mare - a榮 cum se nume演e 螽 limba lumii eterice - Oastea 姷gerului Mihail: mii 槐 mii de entit裻i extrem de puternice, conduse de principalii Locoteneni din Statul Major al 姷gerului Mihail, Arhanghelul Puterii. Ace演ia formeaz straturi concentrice, 螽aint滱d ca la o b綟緄ie. Pare c 螽treaga for brut a universului se manifest prin ei. 姷 mijlocul lor, foarte seme, p蒪e演e 螽su槐 姷gerul Mihail.
    Simultan, prin Poarta 2 apare o mare oaste de entit裻i luciferice, cu ochii negri. Cele dou armate plutesc una 螽 faa celeilalte, la mic distant unele de altele, 螽frunt滱du-se din priviri. Par a fi gata s se repead unele asupra altora. Atmosfera pare a se 螽cinge, toat suflarea prezent st cu sufletul la gur, a演ept滱d s vad ce se va 螽t滵pla.
    姷 momentul 螽 care atmosfera pare exploziv 槐 dintr-un moment 螽 altul pare c va 螽cepe o teribil confruntare 螽tre forele aflate fa 螽 fa, ca de nic緅eri, apare SHONA- IISUS HRISTOS 螽soit de Alaiul S綦, format numai din entit裻i umane care au tr緅t c滱dva pe p緆滱t.
    Aura lui IISUS HRISTOS str緄uce演e 螽 dou culori distincte: de la br漉 螽 jos str緄uce演e 螽 culoarea metalului topit, iar de la br漉 螽 sus str緄uce演e 螽 albul cel mai pur care poate fi observat 螽 lumea eteric. 姷 jurul Lui str緄ucesc mii de curcubee. 姷 ciuda str緄ucirii orbitoare, privit mai de aproape, se poate distinge forma omeneasc: p綖ul ondulat, castaniu 螽chis, ochii c綯rui-verzui, nasul u榣r acvilin, gura cu buzele pline.
    IISUS-HRISTOS seam緋 perfect la 螽f裻i榮re cu Izvorul de Lumina, HAUTI, DUMNEZEU-TAT馥. Formularea Crezului cre演in, care pentru unii este numai metaforic, 蹎i g綼e演e suprema justificare: IISUS HRISTOS este "DUMNEZEU ADEV魎AT DIN DUMNEZEU ADEV魎AT, LUMIN DIN LUMIN".
    Alaiul lui IISUS HRISTOS este format dintr-o mare mulime de oameni 螽ve榦滱tai 螽 robe albe ca z綯ada, care poart pe frunte o diadem de foc, din care ies o mulime de sc滱tei. Toi 螽soitorii lui IISUS HRISTOS au 螽cris numele pe frunte, cu acelea槐 litere de foc, str緄ucitoare. Toi in 螽 m毃ni bile str緄ucitoare.
    Imediat dup IISUS HRISTOS, apare la ceremonie Fecioara Maria, denumit 螽 lumea eteric CORRRIII AEEOOO sau UTHI, 螽 traducere "Cea care pl滱ge pentru noi".
    Fecioara Maria este o f綯tura diafan 槐 delicat, cu p綖ul castaniu, ce-i curge 螽 valuri, ochii c綯rui, bl滱zi 槐 umezi, ca la c綯rioare, faa alb ce se 螸purpureaz atunci c滱d vorbe演e 螽sufleit sau c滱d z滵be演e. Din 螸br綷緆intea ei radiaz o luminozitate argintie, foarte str緄ucitoare 槐 pur. 姷 jurul ei forfotesc o mulime de entit裻i umane, care mijlocesc necontenit pentru oameni, 螽 special pentru copii.
    La un moment dat, prin Poarta 1 p綟rund mai multe sfere de culoare violet, 螽 fruntea c綖ora se afl o Entitate angelic de form umanoid, numit THAIMHAAA, cel denumit 螽 lumea noastr 哞GERUL MOR溓I.
    姷gerul Morii are o 螽f裻i榮re uman foarte pl綷ut: ochii c綯rui, foarte bl滱zi 槐 螽eleg綟ori, faa alb, prelung, foarte fin conturat. Este foarte 螽alt, 螽 limba lumii eterice THAI 螽seamn "sf漷槐t", sau mai corect spus 螽ceputul dincolo de sf漷槐t, iar MHAA 螽seamn 螽ceput. 姷gerul morii 蟊 vegheaz pe toi oamenii la Marea Trecere. C螽d apare 螽 lumea eteric, 姷gerului Morii i se 螽m滱eaz o sulia lung.
    Al綟uri de entit裻ile angelice, la ceremoniile de Pa演e mai particip 槐 o serie de entit裻i umane. Printre aceste entit裻i omene演i se num綖 槐 o entitate care, 螽 timpul slujbei de Pa演e st deasupra Patriarhului Rom滱iei, indiferent cine ar fi acesta. Este vorba despre cel denumit Str緄ucitorul 螽 lumea eteric, o entitate uman, cu p綖ul complet alb, c漷lionat, robust, lat 螽 umeri, cam de 1,80 metri, cu ochii alba演ri, care este 螸br綷at 螽tr-un fel de hain lung cu broderii de aur la man榷te, guler 槐 la tivuri. El poart 螽 m滱 o flamur cu 螽semnele vechi ale Poporului Rom滱. Aceast Entitate uman este Conduc綟orul spiritual al Poporului Rom滱, reprezentantul uman al Arhanghelului Poporului Rom滱 I牧HION, cel care, de-a lungul istoriei, conduce din planurile invizibile destinele poporului.
    Aceast entitate uman, participa la toate ceremoniile care se fac sub flamura steagului naional: jur緆inte militare, t漷nosiri de biserici, hirotonisiri de preoi, depunerea jur緆滱tului de pre榷dintele sau de regele 綖ii, de membrii guvernului sau de alte oficialit裻i care reprezint poporul rom滱. Este de la sine 螽eles faptul c fiecare popor are propriul s綦 conduc綟or spiritual, reprezentant al Arhanghelului Poporului, care vegheaz 槐 conduce din planul eteric.
    姷 tot acest r綼timp, entit裻ile luciferice arunc vorbe sfid綟oare celor din Oastea 姷gerului Mihail. Tensiunea este din ce 螽 ce mai mare, 槐 plute演e ca o ceaa grea de jur 螸prejur. Uneori, cei din Oastea 姷gerului Mihail au tendina de a se retrage u榣r 螽apoi, dar nu s-a creat niciodat vreo bre榮 螽 r滱durile lor.

"LEHI LEHI TE HESAII"

    Ritual, ceremonia Pa演elui 螽cepe 螽 lumea eteric la miezul nopii, prin rostirea, de c綟re 姷gerul Gabriel, 螽 akalaka, a urm綟oarelor cuvinte:   "LEH LEH, SHOONAH II SEE 服INIAAH".
    Aceste cuvinle 螽 akataka echivaleaz cu ceea ce, imediat, rostesc preoii, 螽 toate l綷a滾rile de cult: "HRISTOS A 哞VIAT DIN MOR溓".
    Ca la un semnal, imedial dup ce 姷gerul Gabriel roste演e aceste cuvinte, toi 姷gerii prezeni 螽 lumea eteric rostesc acelea槐 cuvinte ca un cor imens. 波 tot ce se vede 槐 nu se vede repet ca un ecou. 波 tot ce exist 槐 va exista afl.
    Imediat, 螽 lumea material, toi credincio槐i repet: "HRISTOS A 哞VIAT"槐 "ADEV魎AT A 哞VIAT",
    Primul care roste演e chemarea de a lua lumin este, 螽 lumea eteric, 螽su槐 IISUS HRISTOS, care, cu vocea sa dulce ca mierea, roste槌e 螽 akataka: "LEHI LEHI TE HESAII", adic VINO, VINO 杷 IA-溓 LUMINA" (aceast chemare este la singular, adic se adreseaz fiec綖ui om 螽 parte).
    Iar preotul roste演e automat 螽 lumea materiala: "VENI溓 杷 LUA溓 LUMIN".
    Apoi, 螽 lumea eteric, IISUS HRISTOS ridic spre cer trei degete de la m滱a dreapt, 螽 timp ce coboar trei degete de la m滱a st滱g spre p緆滱t, rostind 螽 akataka:
    "IOOH EEH, IOOH SHONA, TEH SAITI", adic
    "EU SUNT, EU, LUMINA LUMII" (sau EU SUNT, EU - IISUS HRISTOS -, LUMINA LUMII).
螽 momentul 螽 care preotul roste演e, pentru prima oar, imediat dup miezul nopii, HRISTOS A 哞VIAT, din interiorul aurei lui IISUS HRISTOS izbucne演e o LUMIN bl滱d, dar foarte parfumat. Aceasta este LUMINA IUBIRII. P綖ul 槐 ochii lui IISUS HRISTOS devin ca de foc alb. Atunci, Lumina extraordinar emanat de aura Sa lumineaz ochii 槐 feele celor din jurul s綦, din lumea eteric. 姷gerii cresc 螽 Putere 槐 T綖ie, iar oamenilor din Alaiul S綦 le cre演e luminozitatea auric a ochilor 槐 a feei, str緄ucind feeric.
    Lumina lui IISUS HRISTOS se propag apoi, prin lucrarea Duhului Sf滱t, prin intermediul plaselor mesinaice, la toi credincio槐i, susin滱d lumea prin principiul candelei
    Entit裻ile luciferice se acoper instinctiv la ochi cu m毃nile, iar oastea lor se retrage fulger綟or, precum fluturii de foc. De jur 螸prejur se face gol.
    Imediat dup acest moment apare impun綟or, 螽tr-o inuta pe care am putea-o denumi "de ceremonie", Cel denumit 螽 limba lumii eterice HAELIIMUTH, 螽 traducere Cel ce st 螽 fa, 哞GERUL GABRIEL, care se a榮z al綟uri de IISUS HRIST0S.
    Concomitent, 蹎i fac apariia c漮eva Entit裻i angelice, care citesc mai multe suluri cu 螽scrisuri, precum 螽 Evul Mediu crainicii anunau 螽 piee anunurile importante. Dup ce Crainicii 蹎i str滱g sulurile, are loc cel mai important eveniment care se petrece la ceremonia Pa演elui. De altfel, ceea ce se petrece 螽 aceste momente este cel mai important eveniment ce se produce 螽 Terra aurica de dou mii de ani.
    姷gerul Morii a榮z sulia ce-i fusese 螽m滱at la picioarele lui IISUS HRISTOS.
    IISUS IIRISTOS a榮z piciorul drept peste suli 槐 螽tinde m毃nile lateral, 螽doite de la cot, cu palmele 螽 sus, ca 槐 cum ar forma o cruce. Degetele mari, mijlocii 槐 mici ale fiec綖ei m毃ni sunt unite 螽tr-un gest sacru, exact a榮 cum se vede pictat pe pereii bisericilor.
    姷 acel moment solemn, 螽 lumea oamenilor, preotul strig de trei ori HRISTOS A 哞VIAT, urmat de mulime care strig 螽 cor ADEV魎AT A 哞VIAT.
    哞GERUL GABRIEL ridic sulia 槐, cu o mi構are hot綖漮, o rupe pe genunchi. Sulia este rupt 螽 trei buc裻i perfect egale.
    Un om din alaiul ce-l insoe演e pe IISUS HRISTOS iese din mulime 槐 螽genuncheaz 螽 faa Sa. IISUS HRISTOS 螿 螽treab de mai multe ori ceva, iar omul r綼punde. Dup un scurt dialog, omul se ridic ajutat de IISUS HRISTOS -de fapt IISUS HRISTOS 螿 ridic pe acel om -, 螿 s綖ut pe obrazul drept 槐 蟊 螽m滱eaz o diadem, o hain 槐 o bil str緄ucitoare, identic cu cele pe care le poart cei din Alaiul S綦.
    姷 acel moment, 哞GERUL GABRIEL ia cele trei buc裻i ale suliei fr滱te 槐 le arunc cu putere 螽 jos: P緆滱tul, de fapt solul lumii eterice, le "螽ghite". 姷 acel moment se aud ca r綼puns mii de mugete fioroase ce formeaz 螸preun un sunet cumplit ce nu poate fi uitat prea u榣r.
    Aici este vorba despre un fenomen ce nu are corespondent 螽 lumea material, 螽 care un obiect aruncat cu putere spre p緆滱t, p綟runde 螽 sol. Dup cum afirm spiritele naturii, acolo, 螽 ad滱curi se afl o for cumplit ce apare uneori ca un 榮rpe uria, solzos, cu aripi. De regul, aceast for a ad滱curilor, se manifest numai 螽 cazul practicilor de magie neagr, c滱d este invocat 槐 d綖uie演e celor ce l-au chemat puteri parapsihologice, pl綷eri carnale inimaginabile sau averi materiale imense.
    泳rpele ad滱curilor pare a fi cel denumit Leviathan 螽 Vechiul Testament. Vechile mituri ale antichit裻ii i-au dat diferite denumiri: Appophis, Tiphon, Illuyanaka etc. Aceast fora a ad滱curilor, adev綖atul r綦 ontologic a mai fost denumit uneori Shatan, adic Adversarul.
    Cultura actual opune, 螽 sens maniheist, Fora Luminii formal din IISUS HRISTOS 槐 din Ierarhia Fiilor Fl綷綖ii, forei 螽tunericului denumii adeseori Shatan. Cercet滱d prin clarvedere modul de a fi al cosmosului ortoexistenial Eugen a constatat c exist nu dou, ci trei fore principale. Este o eroare identificarea care se face 螽 mod curent 螽tre Lux 槐 Shatan. Nu este vorba despre aceea槐 entitate cosmic. Astfel, 螽 cosmos exist nu dou, ci trei fore cosmice : IISUS HRISTOS, Lucifer 槐 Leviathan-Shaitan.
    Adversarii lui IISUS HRISTOS 槐 ai Ierarhiei cosmice a Fiilor Luminii, pot fi 螸p綖ii 螽 dou categorii distincte: pe de-o parte Cel r綦, Sha(i)tan, care s-a r罳vr綟it la prima c緂ere 槐 de cealalt parte, Lux sau Lucifer, care s-a r罳vr綟it la cea de-a doua c緂ere.
    Aceast for a ad滱curilor - Cel r綦 -, este r綯us astfel prin aruncarea suliei, de c綟re ARHANGHELUL GABRIEL, prin PUTEREA LUI IISUS HRISTOS 槐 prin LUCRAREA DUHULUI SF齋T. Sulia p綟runde p滱 螽 miezul de foc al p緆滱tului, acolo unde s緄蒪luieste Cel r綦.
    La miezul nopii, 螽 momentul 螽 care, urmat de mulime, preotul roste演e HRISTOS A 哞VIAT, o mare mulime de fulgere str綧ate cerul, p綟rund 螽 altar, iar de acolo se r綼p滱desc 螽 mulimea de oameni, mai 螽t毃 螽 copii, apoi 螽 oamenii aduli. Aceste fulgere sunt manifest綖ile Duhului Sf滱t, care coboar prin Linia Divin a Bisericii.
    Toate aceste fulgere multicolore, ce creeaz o feerie de lumini, p綟rund 螽 cre演etul capului tuturor celor prezeni, aduc滱d o mare mireasm de parfumuri. Toate aurele oamentior par a se aprinde instantaneu 槐 螽cep a lumina feeric, fiecare aur 螽 culoare ei specific.
    Fulgerele luminoase amplific 螽tr-un mod incredibil aurele umane, iar Energia vital de la baza coloanei vertebrale, ce se aseam緋 cu o spum ro槐e, se ridic de-a lungul canalulului Sushumna p滱 螽 cre演etul capului, izvor緋d ca o f滱t滱 artezian mirific, 螸pro構滱d 螽 jur stropi mari colorai.
    Acest fenomen nu dureaz mult la toi oamenii. La unii dintre oameni - mai ales la cei, al c綖or corp duh are nivelul evolutiv p滱 la nivelul galben 6-8 - aceast explozie mirific de culori dureaz foarte puin timp, dup care totul se lini演e演e. La alii, al c綖or corp colorat este galben deschis, auriu sau albastru, explozia de lumini dureaz ceva mai mult timp.

Stabilirea destinelor

    Dup aceste evenimente cosmice extrem de importante, centrul de greutate al ceremoniei Celebr綖ii Luminii, se mut asupra oamenilor. Imediat dup aceste momente, apar Veghetorii, Entit裻i angelice subordonate 姷gerului morii, responsabile cu starea auric de s緋綟ate a oamenilor. Fiecare om are doi Veghetori personali, 螽cep滱d de la na演erea 螽 lume material 槐 p滱 la moarte.
    Veghetorii sunt subordonai 螽 mod direct 姷gerului Morii, dar acest fapt nu 螽seamn implicit c trebuie s raportam activitatea lor actului morii sau fenomenelor conexe. Dimpotriv, Veghetorii se ocup de viat, nu de moarte. Ei se 螽grijesc de sistemul auric uman, repar滱d 螽 mod permanent ceea ce stric omul, prin activitatea sa total nes緋綟oas din timpul vieii.
    Veghetorii sunt prezeni at漮 la na演erea unui om, c漮 槐 la moartea sa, ajut滱d omul s se desprind 螽 mod optim, f綖 suferine, de trupul material. Pe toata durata existenei omului, activitatea Veghetorilor este extrem de important, ei fiind, la propriu, cele mai apropiate Entit裻i angelice.
    La Pa演e, Veghetorii verific starea auric a oamenilor 螽truc漮, datorit extraordinarei desf蒪ur綖i de fore ortoexisteniale, sistemul auric omenesc 槐, 螽 primul r滱d, chakrele, au tendina de a funciona la un nivel foarte 螽alt, cu care, 螽 mod curent, omut nu este obi槃uit, astfel 螽c漮 pot s apar disfuncii ale aurei. Ei acioneaz direct asupra chakrelor, diminu滱d de cele mai multe ori funcionarea 螽 exces a unor chakre care se "supra螽c緄zesc".
    Dar, datorit faptului c chakrele oamenilor se 螽c緄zesc 槐 螽cep 槐 funcioneze 螽 exces, muli dintre cei prezeni la slujba de 姷viere au anumite percepii, tr緅ri, sentimente sau chiar viziuni inexplicabile. Aceast stare de lucruri 螽ceteaz imediat ce Veghetorii acioneaz prin metodele lor specifice asupra principalelor chakre ale trupului. Cea mai vizat este chakra ajna, chakra prin care se pot percepe anumite viziuni.
    P滱 螽 aceste momente, semnificaia sau, cel puin, una din semnificaiile evenimentelor petrecute 螽 planul eteric, reprodus la o alt scar 螽 planul omenesc, prin citirea de c綟re preoi a slujbei religioase, vizase 螽 primul r滱d regenerarea 螽tregul sistem auric terestru, fiind 螽 esen repetarea actelor arhetipale ale lui IISUS HRISTOS de acum aproape 2000 de ani din Palestina.
    Prin actele dramatice de acum 2000 de ani, repetate 螽 fiecare ceremonie a Pa演elui, IISUS HRISTOS a 螽vins moartea, iar destinul S綦 s-a unit cu destinul tuturor oamenilor de pe p緆滱t, - prezeni, trecui sau viitori - deschiz滱du-se porile iert綖ii p綷atelor, nemuririi 槐 vieii ve槃ice, 螽tr-un cuv滱t a M滱tuirii individuale 槐 colective.
    姷 a doua etap a ceremoniei Pa演elui, care 螽cepe cam la o jum綟ate de or dup miezul nopii, se produc mai multe evenimente care privesc destinul personal al fiec綖ui om.
    Prin Porile cerului r緆ase deschise 螽 tot acest r綼timp, p綟rund acum, 螽 valuri succesive, diferite entit裻i de toate categoriile, de la entit裻ile omene演i -  defuncte, care, o singur dat pe an pot cobor 螽 planul eteric, p滱 la 螽altele Entit裻i angelice diriguitoare ale sistemului auric terestru.
    姷 timp ce, 螽 planul eteric, undeva la o distan de p滱 la cinci-榮se metri 螽緄ime de sol, Entit裻ile angelice in un fel de sfat, al綟uri de oameni, paralel cu activitatea Veghetorilor, 蹎i fac apariia Entit裻i eterice foarte pitore演i, care 螽 mod normal, dac ar putea fi observate de oameni, ar st漷ni z滵bete. Este vorba despre apariia unor personaje parc rupte din basme: pitici, z滱e, paji 螽 costumaii  frumos 螸podobite, amuzante. Toate aceste entit裻i sunt spirite ale naturii de diferite categorii.
    Mai 螽t毃 sosesc o armat de pitici 螽 inute de s綖b綟oare. Piticii, b緅eei 槐 fetie, - spirite ale naturii de diferite categorii 槐 螽f裻i箝ri -, 螽 costumaii pitore演i, cu urechi mari, asem緋綟oare iepura槐lor, care le ies peste p緄綖ii, arunc din co滾lee petale frumos colorate, str緄ucitoare. Ali pitici apar, c綖滱d 螽tr-un fel de lectici frumos 螸podobite, F綯turi extrem de ginga榷, cu 螽f裻i榮rea unor Fetie.
    Aceste F綯turi ginga榷, cu 螽f裻i榮re de Fetie zglobii, cu nasul c漷n, buc緄ate, cu rochie viu colorate, cu flori prinse 螽 bucle 槐 螽 rochie, par a fi rupte din basmele pentru copii, - care s-ar bucura teribil dac ar 演i c exist aievea -, " sunt manifest綖ile unor Entit裻i angelice provenite din planurile superioare. Pentru cititorii no演ri este deja cunoscut faptul c sub aparena acestor Fetie ginga榷 se manifest Entit裻i angelice foarte importante 螽 Ierarhia Fiilor Luminii: Puterile.
    Pentru Eugen, care vede dincolo de multitudinea de forme 槐 de aspecte pitore演i, Fetiele-Puteri au un aer extrem de matur, dar cel mai impresionant element este aspectul feei lor, mai ales, coloritul ochilor.
    Entit裻ile 螽gere演i au ochi asem緋綟ori oamenilor, cu iris normal. Entit裻ile luciferice, 螽 schimb, au, f綖 excepie, ochi lipsii de iris, de culoare neagr. Este ca 槐 cum, 螽 locul ochilor, ar fi o pat de culoare neagr.
    Exist 螽s 槐 Entit裻i 螽gere演i din Ierarhia Fiilor Luminii - mai ales cele foarte 螽ale - care nu au iris. Dar acestea nu au ochii de culoare neagr, ci au culori deschise, foarte frumoase. Fetiete-Puteri, care sunt conduc綟oarele planurilor Terrei aurica, au ochii lipsii de iris, dar de culori diferite. Culorile ochilor lor, lipsii de iris, sunt culorile spectrului solar. Practic, Fetiele-Puteri au rochiele, p綖ul 槐 ochii de aceea槐 culoare.
    Culorile rochielor, p綖ului 槐, mai ales, ale ochilor Fetielor-Puteri exprim 螽 modul cel mai clar cu putin nivelul sau palierul Terei aurica de unde provin. Fiecare nivel al aurei terestere are o anumit culoare, ce corespunde unui anumit tip de corp duh uman.
    Exist o leg綟ur str滱s 螽tre nivelul evolutiv individual al oamenilor, manifestat prin culoarea corpului duh 槐 culoarea ochilor, a p綖ului 槐 a rochiei Fetielor-Puteri. Astfel, un om din clasa a treia evolutiv - galben - este vizitat de o Feti-Putere, ai c綖ei ochi 槐 a c綖ei vestimentaie - rochia, p綖 etc - au culoarea galben.
    Atunci c滱d coboar din lectic, aceste f綯turi dr緁緄a榷 cu aspect de fetie zglobii, buc緄ate 槐 c漷ne, par s pluteasc, f綖 a atinge p緆滱tul. Pe un covor de flori aruncate de piticeii din jur, Fetiele-Puteri ajung 螽 preajma oamenilor prezeni.
    Uneori, 螽tre Fetlfele-Puteri 槐 oamenii l滱g care se opresc exist un fel de leg綟uri energetice speciale. Unii oamenii par legai de Fetiele-Puteri prin fire energetice care pornesc de la nivelul um綖ului, undeva din apropierea claviculei.
    Ajun槐 螽 preajma oamenilor, Fetiele 螽cep s "scaneze"diferile aspecte ale aurei. Aparent, nu are loc nici un fel de scanare: fetiele se comport at漮 de lin 螽c漮, la 螽ceput, ai impresia c se produce o re螽t滎nire, dup un timp 螽delungat, 螽tre dou persoane ce in foarte mult una la cealalt. De fapt, chiar a榮 槐 este. Oamenii sunt practic protejaii Fetielor.
    Pe m綼ur ce Fetiele-Puteri scaneaz aura omului, chakrele se activeaz sau r緆滱 stinse 螽 funcie de nivelul evolutiv 槐 de zelul cu care omul s-a dedicat muncii 螽 vederea evoluiei personale. 姷 funcie de rezultatul palp綖ii aurei, fetiele adopt o atitudine sau alta. Unele dintre Fetiele-Puteri se bucur 螽tr-un mod destul de copil綖os, b綟滱d din palme sau sco滱d sunete ascuite, la fel ca un copil care se bucur 螽 momentul 螽 care i se d綖uie演e o p綯u槐c frumoas, iar altele se 螽tristeaz, bosumfl滱du-se precum un copil c綖uia nu i se cump綖 juc綖ia dorit.
    De槐 evenimentele, ce se petrec cu o vitez mare, pot fi remarcate de orice clarv罳綟or care vede lumea eteric, 螽elesurile 槐 semnificaiile profunde pot fi numai deduse. Pare c, prin venirea Fetielor-Puteri are loc un eveniment extrem de important pentru destinul personal al oric綖ui om.
    Omul nu este singur pe acest p緆滱t. Omul, 螽 r綼timpul existenei 螽 lumea terestr, trebuie s evolueze, iar acest proces este atent supravegheat de mai multe tipuri de Entit裻i angelice. Unele dintre aceste Entit裻i angelice se pot manifesta 螽 lumea eteric, altele nu.
    Exist, pe de-o parte Entit裻ile veghetoare personale ale unui om, iar pe de alt parte, exist Entit裻ile de mare anvergur cosmic, care au grij de mai muli oameni, s spunem un  echivalent al diriginilor-profesori dintr-o 構oal.
    姷 categoria Entit裻ilor angelice personale, de-a lungul existenei 螽carnate, intr at漮 姷gerii P罳itori - care nu se manifest 螽 lumea eteric -, c漮 槐 Veghetorii personali care se manifest 螽 lumea eteric. Omul ai poate asculta sau  nu, dar aceasta este deja o alt problema.
    Pe toata perioada evoluiei sale, at漮 螽 lumea material, c漮 槐 螽 Lumea de "dincolo", omul este sub directa 螽drumare evolutiv a lui IISUS HRISTOS 槐 a 哞GERULUI GABRIEL, Primul Veghetor al Terrei aurica. Pe de alt parte, omul se afl 槐 sub "juristicia" Conduc綟orului palierului Terrei aurica de pe care a venit la incarnare: FETI滈LE-PUTERI.
    Fetiele-Puteri sunt Conduc綟orii planurilor sau nivelurilor Terrei aurica de unde au venit oamenii la 螽carnare. Aici este vorba despre oameni, considerai din punctul de vedere al corpului duh. Cum fiecare nivel al cosmosului spiritual corespunde unei anumite culori din spectrul solar, 螽seamn c 螽 modul de manifestare 螽 lumea eteric Conduc綟orii planurilor au determinaii fiiniale caracterizate prin anumite culori, ce se manifest prin culoarea vestimentaiei sau a ochilor.
    姷tr-un fel, Fetiele-Puteri pot fi comparate cu un fel de dirigini la un liceu, care, 螽 anumite momente, viziteaz elevii repartizai la alte clase sau la alte ateliere de lucru.
    Cam la o jum綟ate de or dup miezul nopii 螽 noaptea de 姷viere, Fetiele-Puteri scaneaz aura uman 槐 determin cre演erea evolutiv produs 螽 intervalul scurs de la ultima s綖b綟oare de Pa演e. Ele pot fi mulumite sau nemulumite de nivelul atins de "elevii" lor, iar 螽 funcie de aceasta, pot cere avantaje karmice pentru ei.
    姷 momentul 螽 care remarc o cre演ere evolutiv a omului, Fetiele-Puteri comunic cu Entit裻ile implicate 螽 evoluia omenirii aflate 螽 trup material - Iisus Hristos 槐 Arhanghelul Gabriel - care, 螽 acele momente, discut aspectele legate de starea prezent a umanit裻ii.
    Pentru Eugen nu este 螽s prea clar care sunt cu adev綖at "lucr綖ile" Entit裻ilor responsabile de evoluia umanit裻ii. Se vorbe演e foarte repede 螽 limba lumii eterice, astfel c nu poi 螽elege foarte multe lucruri cu privire la ceea ce se 螽t滵pl 螽 realitate. Pentru un privitor 螽 lumea eteric este la fel ca 槐 pentru un privitor 螽 lumea terestr, care vede de la distan o discuie animat 螽 mijlocul unei mulimi de oameni: el caut s 螽eleag ce anume se 螽t滵pla dup gestic, mimic 槐 limbaj.
    Dup ce Fetiele Puteri scaneaz aura oamenilor, se produce un alt eveniment extrem de important pentru fiecare om 螽 parte. Ca la un semnal, prin Poarta 1 apare un stol imens de Entit裻i denumite Vame槐 sau Mesageri ai Domnilor Destinului.
    F綖 s 螽trebe pe nimeni, ca 槐 cum totul ar fi stabilit, Mesagerii Domnilor Destinului (ai karmei) se r綼p滱desc la toi oamenii, fie c ace演ia stau acas 槐 dorm, fie c sunt 螽 curtea sau 螽 incinta vreunei biserici, fie c sunt la discotec sau la chef. Mesagerii Domnilor Destinului sunt 螽soii de Scribi, entit裻i care pun, cu un fel de instrumente de scris, anumite semne pe frunile oamenilor. De fapt, Mesagerii Domnilor Destinului au rolul de a traduce 螽 lumea material deciziile Domnilor Karmei cu privire la destinul fiec綖ui om, 螽 funcie de faptele sale din ultimul an.
    Nu Domnii Destinului fac jocurile 槐 stabilesc karma fiec綖ui om, ci oamenii 螽槐槐 prin faptele lor. Domnii Destinului nu fac altceva dec漮 s constate 槐 s includ destinul personal al fiec綖ui om 螽 destinul mai vast al 螽tregii comunit裻i omene演i. Mesagerii Domnilor Destinului transpun deciziile superioare la nivelul individual al fiec綖ui om 螽 parte 槐, 螽 consecin, la nivelul, comunit裻ilor.
    Acest eveniment se produce o singur  dat pe an, 螽 noaptea de 姷viere, iar 螽 acest moment important se "stabile演e" destinul omului pentru anul ce 螽cepe. Faptul c, 螽 epoca modern, Anul Nou se celebreaz la sf漷槐tul lunii decembrie, iar Pa演ele patru-cinci luni mai t漷ziu nu trebuie s 螽curce pe nimeni. Toate popoarele antice celebrau s綖b綟oarea Anului Nou la 螽ceputul prim綮erii, c滱d, dup cum st scris 螽 marile c綖i sacre, Zeii stabilesc destinul fiec綖ui om 螽 parte.
    Acest fapt, cunoscut de vechii mitografi ai antichit裻ii, se 螽t滵pl 槐 螽 ziua de ast罳i, dar nu la Anul Nou, care nu mai corespunde, dat fiind modificarea adus 螽 epoca modern, cu adev綖atul 螽ceput al Anului sacru, liturgic, care corespunde ritmurilor naturii 槐 evenimentelor ce se desf蒪oar la nivelul 螽tregii Terra aurica. Din acest motiv, 螽ceputul adev綖at al unui An, corespunde cu s綖b綟oarea Pa演elui, momentul sacru 螽 care se stabile演e ceea ce se va 螽t滵pla 螽 viitoarele 365 de zile, at漮 pentru fiecare om 螽 parte, c漮 槐 pentru umanitate 螽 general, 螽 conformitate cu faptele 槐 cu comportamentul anterior al oamenilor.
    Aici se cuvine totu槐 un mic comentariu. Unii oameni au impresia c totul 螽 cosmos, inclusiv fenomenul karmei, este b綟ut 螽 cuie, ceea ce este destul de departe de adev綖. Evoluia omului 螽 decursul unei 螽carn綖i nu este predestinat strict, exist滱d o mulime de evenimente determinate de voina omeneasc, care produc multe schimb綖i importante.
    Exist, de asemenea, o mulime de tolerane 槐 de variabile, care pot fi dep蒪ite sau modificate 螽tr-un sens sau 螽 altul. Omul este singurul element din acest cosmos care, dotat cu voin, poate alege singur calea pe care o dore演e. El poate evolua sau stagna 螽 funcie de alegerea sa 槐 de puterea pe care o are de a determina evenimentele.
    Desigur, libertatea uman 槐 liberul arbitru pot determina aceste aspecte p滱 la o anumit limit, orice schimbare fiind totu槐 destul de previzibil. Pentru un om care a atins o anumit limit evolutiv se poate interveni pentru a fi propulsat pe un alt nivel, care poate 螽semna concret noi evenimente ale vieii 槐 noi 螽v裻緆inte.
    Uneori, Fetia-Putere obfine de la cei ce diriguiesc evoluia uman din lumea material o mic derogare, astfel 螽c漮, omul respectiv, 螽 ciuda unor deficiene minore, poate p綟runde 螽tr-o nou etap evolutiv-existenial, ceea ce poate 螽semna propulsarea acelui om 螽tr-un alt circuit sau joc karmic.
    Probabil c astfel de evenimente se produc curent, ele ne螸piedic滱d 螽 nici un fel mersul de ceasornic al cosmosului. Aceasta reprezint o variabil, care, de regul, este reglat pe parcurs.
    Toate variabilele luate 螽 calcul 螽 noaptea de Pa演e sunt structurate pe baza unor constante ale existenei omene演i. Aceste constante de baz ale existenei 螽carnate pot modifica destinul fiec綖ui om 螽 parte. Dar, pentru a 螽elege cum, pe baza acestor constante, se produce variabilitatea destinului uman, trebuie s facem un scurt ocol 螽 ceea ce prive演e aura uman.
    La nivelul corpului duh, exist trei pete karmice, care reprezint "bagajul" existenelor anterioare ale omului. O parte din coninutul acestor pete karmice este transferat, 螽 momentul na演erii unui om, la nivelul nou formatului suflet. Sufletul este, astfel, reflectarea pentru o singur existen a corpului duh al omului.
    Astfel, 螽cep滱d de la na演ere, pe mantaua sufletului, Eugen poate observa trei pete karmice 螽tunecate situate cam 螽 dreptul pieptului. Sufletul omului, privit prin clarvedere, seam緋 螽truc漮va cu uniforma unui general rus, participant la toate r罳boaiele secolului XX: plin de "decoraii" karmice, ce reprezint bagajul existenelor anterioare.
    Aceste "decoraii" karmice, vizibile prin clarvedere ca un fel de puncte de diferite culori, majoritatea cu tente 螽tunecate, sunt paternurile karmice care genereaz evenimentele prin care trece omul 螽 prezenta 螽carnare. La aceste "decoraii" mai vechi, prin 螽s蒪i faptul c exist, se adaug ne螽cetat "decoraii" karmice noi, rezultate din actele pe care le face omul 螽 viaa de zi cu zi.
    Astfel, omul se 螽carc cu karma de la an la an, 螽 funcie de faptele sale. 波 cum, omul 螽calc destul de des legile subtile cosmice, karma se tot acumuleaz. 姷 ritmul 螽 care "se consum actualmente evenimentele lumii, umanitatea 螽 ansamblu, la fel ca 槐 fiecare individ 螽 parte, are toate premisele ca, la un moment dat, s fie strivit de cantitatea mare de karma negativ acumulat.
    姷 orient, filozofii hindu槐 din antichitate care au aprofundat legile karmei, au constatat c "reminiscenele" karmice, denumite de ei samskaras, au tendina de a se acumula 螽tr-o etern devenire f綖 sf漷槐t 槐 f綖 posibilitatea de a mai fi reduse sau m綷ar stopate. 姷 viziunea lor, "eliberarea" din circuitul nesf漷槐t al transmigraiei nu este posibil dec漮 unei mici elite: cea care se dedic trup 槐 suflet tehnicilor yoga 槐 reu榷sc s-槐 anuleze karmele printr-o "ardere la alb", urm滱d ca, 螽 final, s ating samadhi, nirvana, sunnyata sau ceva echivalent unei enstaze 螽 care totul se "stinge".
    De dou mii de ani, lucrurile s-au mai schimbat, astfel 螽c漮, prin modificarea structurii aurice umane 螽 sensul activ綖ii chakrei inimii 槐 prin apariia corpului haric al plaselor mesianice, produse de activitatea lui IISUS HRISTOS 螽 lumea eteric, este posibil, pentru toi oamenii, posibilitatea M滱tuirii. Prin pl綟irea Preului de c綟re IISUS HRISTOS, s-a reu槐t ca omul s aib acces, pe o Cale direct, la M滱tuire.
    Prin Prezena 槐 activitatea lui IISUS HRISTOS 螽 lumea eteric, precum 槐 prin existena unor constante considerate banale 螽 lumea material - credina, rug綷iunea, postul 槐 spovedania - karma omului este 螽 bun m綼ur "ars".
    姷 mod concret, evenimentele se desf蒪oar 螽 felul urm綟or: 螽 cadrul "fix綖ii destinului", 螽 noaptea de Pa演e, coninutul petelor karmice de le nivelul sufletului au tendina de a se "v綖sa" 螽 coninutul petelor karmice situate la nivelul corpului duh. Acesta este un proces care se petrece constant la toi oamenii. Astfel, 螽 funcie de karma acumulat, Mesagerii Domnilor Destinului aplic pe fruntea omului, 螽 a doua jum綟ate a nopii de 姷viere, destinul potenial pentru viitorul an, p滱 la Pa演ele viitor, ca rezultant a destinului trecut. Nu ei fixeaz karma viitoare, ci numai omul. Ei doar consfinesc destinul ce st s vina.
    Prin intermediul constantelor amintite anterior, credina, rug綷iunea, postul 槐 spovedania, omul elimin o bun parte a noxelor karmice negative din petele karmice 槐 se simte u滾rat. Pentru clarv罳綟or este evident c, 螽 decursul celei de-a doua p綖i a ceremoniei Pa演elui cre演in, cei care in post, se roag 槐 se spovedesc, au foarte mult de c熇tigat. Prin 螽termediul postului, corpul dorinelor fiec綖ui organ 螽 parte 槐, deci corpul dorinelor 螽tregului organism uman, se elibereaz de noxe - pe care unii le numesc ispite. Cu alte cuvinte, are loc o purificare. Prin spovedanie, omul se elibereaz de tensiunile karmice care-i ineau fiina blocat. 姷 fine, rug綷iunea 螿 pune pe om sub cupola protectoare a plaselor mesianice.
    Astfel, noxele karmice reflectate la nivelul sufletului nu se mai vars 螽 corpul duh al omului, ci sunt eliminate. 姷 cazul 螽 care noxele karmice sunt transferate de suflet direct corpului duh 槐, 螽 consecin, metabolizate 槐 procesate, ele vor reveni c滱dva 螽apoi, 螽 prezenta existen sau 螽 cea viitoare, sub form de destin, deci de evenimente karmice. Cel care a f綷ut posibil acest lucrare karmic 槐 a deschis poarta M滱tuirii, este Iisus Hristos care a pl綟it Preul pentru toi oamenii.
    Prin intermediul ceremoniei Pastelui, principiul candelei sau al transmiterii luminii 蹎i g綼e演e expresia sa cea mai concret. "Venii de luai lumin" este expresia cea mai ad滱c pe care o poate 螸br綷a, 螽 lumea material, acest principiu cosmic.
    Dar, dac se poate observa cu ochii fizici cum se transmite lumina de la om la om prin intermediul lum滱綖ii, dac se poale resimi 螽 mod concret acea emoie de la miezul nopii, c滱d toate luminile se sting, pentru ca imediat dup aceea, undeva 螽 noapte, s lumineze prima flac綖 a unei lum滱綖i, omul nu poate vedea cum o altfel de lumin, Lumina haric, emanat din Trupul cel Viu de Lumin al lui IISUS HRISTOS este transmis corpului haric care se formeaz la nivelul unui l綷a de cult 槐 care, apoi, este preluat de fiecare om 螽 parte 槐 transmisa mai departe 槐 la cei ce, din comoditate sau din ne演iin, nu catadicsesc s p綟rund pe poarta unei biserici cre演ine 螽 noaptea de Pa演e. Este astfel suficient ca o singur persoan dintr-o familie sau dintr-un sat s vin la biseric 槐 s ia Lumina 槐 s-o transmit mai departe la toi credincio槐i, pentru ca pe baza principiului candelei, toi oamenii s beneficieze de Lumina lui Hristos. Este nevoie de un singur om cu Har, pentru ca 槐 alii s fie m滱tuii prin el.
    姷 momentul 螽 care Scribii scriu pe frunte destinul omului pentru anul ce st s vin, s綖b綟oarea Pa演elui se 螽cheie. Ulterior, oamenii se perind prin faa altarului 槐 se 螸p綖t蒪esc: "Bei, m滱cai, acesta este trupul Meu, acesta este s滱gele Meu", spune Iisus Hristos 螽 Evanghelie, iar acesta este temeiul unui mare mister al cosmosului spiritual, care se s綮漷榷演e ne螽cetat de 2000 de ani.


sursa: Cristian Ganescu - Forta contra forta


:  
: